Ten clanek si zaplatilo mistni OMD proto, aby mohlo svym zahranicnim majitelum reportovat nizsi byznys plan. Jinak to tak strasny neni, ale kdyby to neudelali, tak by je z ciziny tlacily. Nadnarodni firmy totiz prave delaji jedine, snazi se vyrejzovat z ostsatnich trhu prachy pro sve centraly, aby byl jejich propad co nejnizsi. Reklamni trh v USA se mezircne propadl o 5%, zatimco evropsky daleko vic. Duvod je jediny. Vsichni musi utracet na americkem trhu a tak vysavaji. Pane redaktore, zapnete zavity a poptejte se lidi, co neco tusi.
Milý itrl, zajímavá teorie. Nevím, kde jste vzal informace o USA, odhady se dle zdrojů např. z Advertising Age pohybují okolo 13-15 % snížení v tomto roce. A uvědomte si, že tam měli recesi už loni, takže to je už z klesající báze.
Trochu jsem se však ztratila ve vaší argumentaci - ten pokles v Čechách letos vychází z vývoje realistických na datech založených odhadů, myslím, že se jedná o celkem reálná čísla. Odhad na příští rok je celkem reálný také a v článku máte zdůvodněno proč. Že mezinárodní firmy jsou v době krize méně ochotné investovat a dříve se postarají o své "mateřské" a hlavně větší a profitabilnější trhy je bohužel pravda.
Jen netuším, proč by OMD dělali odhad pro své interní potřeby a pak jej vytrubovali trhu. Myslím si, že toho moc netušíte.
Pouze o 14 procent ? Škoda. Lépe, kdyby klesl o 100 procent.
Dobrá, tak ať klesne, ale kdo bude platit novináře v médiích? Na reklamě, ať se nám líbí nebo ne, je mediální svět finančně závislý. Nikdo lepší systém nevymyslel. Tedy pokud vám nepřijde lepší abychom média platili z daní a nechali to regulovat naše politiky.
politiky. Očekává pokles příjmů ze své malé reklamní společnosti, která mu za rok vynesla 8,4 mega. Jako oranžový poslanec si přijde na lepší prachy.
Kazdy lekar vam zakaze se stravovat potravinama na ktere jsou nejvetsi reklamy protoze tyto potraviny jsou nejvice zdravi skodlive. Dobra potravina nepotrebuje reklamy.
kdyby nebyla žádná tak je dobře,když se dívám na film a dají reklamu tak většinou přepnu,nebo se nedívám vůbec,v poslední době není na co.,a když vydržím,tak po patnácti minutové reklamě pak přemýšlým o čem ten film vůbec je...