Jedno výdejní místo pro celý ‚obchoďák‘, nové značky. Jak se změní nákupní centra?

Premium

Obchodní centrum Harfa v Praze. | foto: Michal Turek, MAFRA

  5:00
PRAHA - Jednotný e-shop, společná výdejna online objednávek nebo digitalizace prodejen. Obchodní centra čeká po pandemii řada změn. Navíc teď dostanou příležitost i nové či menší značky, které v nich dříve neměly šanci.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Služby, obchody a předzahrádky? Mohly by otevírat už koncem dubna, odhaduje Hamáček

Nové značky a lepší zákaznický servis. Velcí hráči naproti tomu pravděpodobně definitivně uzavřou některé své prodejny. Jedno je jisté – nakupování v obchodních centrech se po uvolnění restrikcí změní. Takzvané chrámy marnosti navíc čelí nutnosti propojit kamenné prodejny se zákazníky na internetu.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Vstoupit do diskuse
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.