Úterý 17. května 2022, svátek má Aneta
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Ekonomika

Jedno výdejní místo pro celý ‚obchoďák‘, nové značky. Jak se změní nákupní centra?

Obchodní centrum Harfa v Praze. | foto: Michal Turek, MAFRA

Premium Doporučujeme
PRAHA - Jednotný e-shop, společná výdejna online objednávek nebo digitalizace prodejen. Obchodní centra čeká po pandemii řada změn. Navíc teď dostanou příležitost i nové či menší značky, které v nich dříve neměly šanci.

Služby, obchody a předzahrádky? Mohly by otevírat už koncem dubna, odhaduje Hamáček

Nové značky a lepší zákaznický servis. Velcí hráči naproti tomu pravděpodobně definitivně uzavřou některé své prodejny. Jedno je jisté – nakupování v obchodních centrech se po uvolnění restrikcí změní. Takzvané chrámy marnosti navíc čelí nutnosti propojit kamenné prodejny se zákazníky na internetu.

Chcete číst dál? Zbývá vám 74 % k dočtení.

Přečtěte si celý článek a veškerý další obsah na Lidovky.cz s
Akční nabídka první měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství můžete kdykoliv zrušit a je bez závazků.
Již máte předplatné? Přihlaste se a čtěte dál.

Všechno vymyslela Škrlová. Je to hlava manipulace, říká režisér Síbrt

Premium Před patnácti lety Česko šokovala kuřimská kauza. Týrání malých chlapců nejbližšími příbuznými i podivná role „Aničky“....

Češi řeší, čím topit. Proč bychom se neměli zbavovat plynového kotle?

Premium Plynu pro domácnosti by mělo být dosti při přerušení dodávek z Ruska. Nedostatkový plyn sice zdražuje, ale rychlý...

I vysokoškolák může být blbý, říká obávaný lovec z Novy Doktor Vševěd

Premium Na úspěchu televizní soutěže Na lovu má Jiří Martínek velký podíl. Diváci žasnou nad jeho znalostmi. On žasne taky –...

Mohlo by vás zajímat