Čtvrtek 8. června 2023, svátek má Medard
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Ekonomika

Jedno výdejní místo pro celý ‚obchoďák‘, nové značky. Jak se změní nákupní centra?

Obchodní centrum Harfa v Praze. | foto: Michal Turek, MAFRA

Premium Doporučujeme
PRAHA - Jednotný e-shop, společná výdejna online objednávek nebo digitalizace prodejen. Obchodní centra čeká po pandemii řada změn. Navíc teď dostanou příležitost i nové či menší značky, které v nich dříve neměly šanci.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Vyzkoušet 10 dní zdarma

Služby, obchody a předzahrádky? Mohly by otevírat už koncem dubna, odhaduje Hamáček

Nové značky a lepší zákaznický servis. Velcí hráči naproti tomu pravděpodobně definitivně uzavřou některé své prodejny. Jedno je jisté – nakupování v obchodních centrech se po uvolnění restrikcí změní. Takzvané chrámy marnosti navíc čelí nutnosti propojit kamenné prodejny se zákazníky na internetu.

Tento text je součástí prémiového obsahu pro předplatitele

Dočtěte článek až do konce

Jako člen navíc:

  • Máte k dispozici více jak 30 000 prémiových textů na Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Získáte přístup ke všem našim novinám a časopisům online a zdarma
  • Přednostně pořídíte vstupenky na koncerty v síti Ticketportal a mnohem více
Máte už aktivní předplatné? Přihlásit se