Prvního prosince vznikne ve společnosti Mediacop, která Týden vydává, namísto dvou dosud oddělených domácích redakcí jedna společná. Její oddělení publicistiky a oddělení zpravodajství budou aktuálními texty zásobovat jak internetový server Týden.cz, tak papírový časopis.
„Domácí redakce byly poslední, které ještě pracovaly samostatně,“ přiblížil mediální ředitel Mediacopu a šéfredaktor Týdne Dalibor Balšínek. „Už na konci jara byla sloučena oddělení ekonomiky, zahraničí a kultury. Definitivně jsme uzavřeli proces, kdy jeden tým vytváří dva produkty.“
Změna má podle sdělení vydavatelství jediný cíl: aby čtenáři dostávali „ověřené a exkluzivní informace od renomovaných autorů“ ne jednou týdně, ale denně. Do „superredakce“, jak vydavatel nově organizovaný útvar nazývá, proto přichází několik redaktorů z jiných médií.
Od prosince má v Týdnu působit Leoš Kyša z magazínu deníku Právo, od ledna bude ve zpravodajství dosavadní politická reportérka Českého rozhlasu 1 – Radiožurnál Lucie Husárová, z Hradeckého deníku přichází Martin Samek. V další vlně zpravodajské oddělení rozšíří Tomáš Málek, editor domácí rubriky deníku Mladá fronta Dnes, odtud přestoupí i Alice Kottová.
Už v létě přilákal internetový Týden.cz na místo hlavního editora šéfa IN magazínu Hospodářských novin Jana Dražana, z Hospodářek přišel v říjnu i Radek Kedroň, který domácí zpravodajství Týden.cz vede.
Zpravodajský časpis Týden, který Mediacop podnikatele Sebastiana Pawlowského převzal v roce 2000, spustil svůj zpravodajský portál teprve letos v lednu. Na internet zároveň přešla redakce zrušeného Nedělního světa, jehož vydávání na papíře ukončil Mediacop letos 28. ledna.
Podle měření Netmonitor navštívilo portál Týden.cz v říjnu zhruba 113 tisíc unikátních uživatelů, denně to bylo průměrně asi sedm a půl tisíce lidí.