Na množství nebo délce oprav nezáleží. Jeďte přes Rakousko na Innsbruck. Minimálně 50 km zúžení a jede to - všichni jedou podle předpisů. Ať dá policie na každý úsek průjezdový radar a pořádně solí pokuty (hlavně Němcům, Polákům a Slovákům, kteří si z toho dělají adrenalinový zážitek) a nebudeme muset vyrážet do Prahy s tří hodinovým předstihem.
A ještě mají tu drzost za tuhle apokalypsu vybírat dálniční poplatky a mýto.
Ale hlavně neskrblí dobrými radami, jak neumíme jezdit. Takhle mi hnul žlučí jeden bambula, co sváděl zašpuntovaný průjezd od Prašného mostu na Vítězné náměstí neschopností řidičů jezdit v zipu, aniž mu ovšem došlo, že i zip potřebuje nějakou minimální rychlost.
zlatí komunisti - postavili tihle demokraturníci od Havla vůbec nějakou dálnici, a nebo jenom tunelují další husákovo dílo??. ..)
Peklo na D1 dělají hlavně sobečtí, nezodpovědní řidiči ! A to nejsou jenom ti, kteří překračují povolenou rychlost. Ale ti, kteří ( snad úmyslně ) jezdí v uvedených úsecích rychlostí třeba jen do 50km/h a po jejich konci odmítají potřebně zrychlit. Další jsou ti, kteří se do " zipu cpou", vynucují si ho z velkých rychlostí. Nesmíme zapomenout na státní úředníky, kteří ve smlouvách povolují současný harmonogram prací ( proč se nepracuje od nevidím do nevidím ? ) a mají na starost a svědomí kontroly značení ( většinou nedostatečné ). O tom, že při problémech, nehodách v opravovaných úsecích, nejsou schopni, ochotni, zorganizovat dálniční policii, cestáře, případně další složky, k zajišťování objížděk a vše potřebného k tomu, klidně nechávají 10km fronty, několika hodinová zdržení. Nerad to dělám, musím. Měli by se jezdit učit do Německa, jak se tam s tím vypořádávají.
Nevím zda někdo úmyslně jezdí pomalu, ale při své poslední cestě po D1 (jezdím tam minimálně) jsem se setkal s tím, že někteří řidiči větších SUV se bojí jet v levém pruhu vedle kamionu, kterému to nejede ani těch osmdesát. Nemluvím o úseku kde by bylo dopravní značení " střídavá jízda", které stejně není právně vymahatelné. A ještě jsem se setkal s tím, že kamion jel v levém pruhu dlouho před dalším omezením, takže blokoval i osobní vozy. To asi na základě informace od jiného řidiče kamionu vysílačkou.