Bez elektronických nákupních košíků může jít totiž o nepovolenou reklamu, která nemusí být v pořádku ani eticky.
"Smysl restriktivní právní regulace reklamy v oblasti podnikatelských
činností v pohřebnictví spočívá v tom, že se jedná o společensky velmi citlivou oblast, nesrovnatelnou s běžnou podnikatelskou činností v jiných oborech," uvedlo ministerstvo.
Firmy nabízející pohřebnické služby nesmí podle úřadu dávat na internet své ceníky, pokud zároveň neumožňují koupi služeb prostřednictvím elektronického nákupního košíku.
Webové stránky, které umožňují sjednání pohřebnických služeb
prostřednictvím nákupního košíku, jsou podle MMR v pořádku. Nejde prý už totiž o reklamu. Web je v tomto případě obdobou kamenné prodejny a prezentaci služeb je možné považovat za nabídku konkrétní druhé straně.
Pohřebnické služby nesmí na internet. Leda by nabízely i 'nákupní košík'
PRAHA -
Nabídka pohřebnických služeb na internetu není srovnatelná s jinými běžnými službami a má podléhat omezení. Vyplývá to z nově zveřejněného právního rozboru ministerstva pro místní rozvoj.
Nákupy přes internet foto: Shutterstock
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...