Nikdo ve veřejné ČT nemůže říct o některé z firem, ani náznakem, jak se jmenuje či ukázat logo!
Ale naznačovat o kolik se některá komodida zdraží ano? To je větší prohřešek, nežli to první. ČTV tím propaguje evidentní skrytou reklamu již ne pro jednotlivé firmy, ale dokonce pro celé segmenty trhů.
http://finweb.ihned.cz/c1-49738480-koruna-letos-posiluje-k-euru-nejvice-ze-svetovych-men" target="_blank" rel="nofollow">Koruna je premiant světa. Letos posiluje nejvíce ze světových měnPosílení měny překvapilo i analytiky. Koruně pomáhá ochota investorů vložit peníze do rizikovějších aktiv. Další posilování mohou zbrzdit dluhové problémy v eurozóně.
JAK JE MOŽNÉ ŽE ZDRAŽÍ POTRAVINY ?
a dnes ministr to je síla. Pánbůh s námi.