je mi jasno, že projektant by chtěl metro nejr.až do Brna, (mě by stačilo Černošice a Vrchlabí) ale jak vůbec může kdos takto uvažovat, když ví, že státní kasa je rozkradená
letadla bez pilotu. No to se mame na co tesit
Lepší autopilot (v eroplánu i metru), nežli "vožralý" či zdrogovaný reálný pilot :-))
Zapomínáte také na možnost dálkové kontroly autopilota. Jeden dozorce by mohl sledovat několik letadel či vlaků metra a v případě poruchy (kterou nelze nikdy vyloučit) by zasáhl. Podobně už dnes "pilotují" tito piloti v bunkru v Nevadě až 20 bezpilotních výzvědných letadel současně.
Poznámka: Chápu, že hlavní město je reprezentatntem státu. Ale nepřáhání se to na úkor ostatních územních celků státu. Navíc většina obyvatel Prahy chce bydlit někde mimo hlavní město.
Obvyklá odpověď je, že Praha tvoří obrovský GDP, o kterém si může rozhodovat. Má to jeden háček.
Všichni známe firmu ČEZ a.s. se sídlem v Praze. Jenže výrobny elektrické energie a tepla jsou v krajích, kde lidé dýchají nezdravý znečištěný vzduch. platí spolu s podnikateli, za elektrickou energii i teplo, ale odvody Kč jdou do Prahy.
A navíc ten ČEZ a.s. vlastní ze 49% někdo v zahraničí, takže téměř polovina zisků se vyvádí do zahraničí, a přitom se mezi 30-40% elektrické energie dováží!
A toto dění schvalují poslanci a senátoři.
Když už je ta jižní spojka v provozu a frčí se po ní jak o závod, tak proč ne i metro. Však krtci se už těší, budou aspoň mít kde vegetovat. A třeba se tam najdou i staré kosti po dinosaurerch. V písku se jim prý velmi dobře daří a tudíž budou mít vědci a ostatní inteligence v ústavech zase nad čím bádat... Metro mám ráda. Dají se tam vidět skutečně zajímavé věci!
osídlení.Jinak naprostá ptákovina.Kromě špičky tam jezdí co půl hodiny poloprázdné autobusy MHD.Nechce se mi věřit,že by tohle navrhl někdo s titulem z ČVUT.Spíše to vypadá na nepovedeného bakaláře FF KU.
pak jedině do Hostivic.