Cesko stavi dalnice moc pomalu a nekvalitne. Za doby nemeckeho kanclere Adolfa Hitlera , Nemecko stavelo 1 km dalnic denne, vcetne mostu a tunelu. Na stavbu nemeckych dalnic bylo zamestnano 250 tisic pracovniku (organization Todt). Nemecko za tak 6 let (1933 az 1939) postavilo zhruba 3500 km dalnic, vcetne mostu a tunelu. To je stavebni rekord ktery nebyl jeste prekonan ani Amerikou.
těch současných něco uměli.
jsem zvedavy, jak se budou ridici divit, kdyz pojedou po D1 na Ostravu a u Kromerize sjedou na pretizenou silnici do Hulina a dal. to asi nebudou mit moc v lasce redaktory. aspon by bylo vhodne napsat do clanku, ze souvisla D1 je jeste otazkou budoucnosti.
A nejdrsnější je, že takhle kvalitně se o tom informuje všude, akorát na ČT24 se zřejmě mrkli do mapy.
byl to úsek Jihlava- Brno. To je tankodrom, jenomže objet se to nedá. Zpět jsem jel v pohodě po polské straně až do Náchoda a pak královéhradeckou dálnicí, ta je supr.
Prahu a Ostravu propojilY dálnice (D1, R46, R35, D1)
cela D1 bude prece hotova az nekolik let. ted se da prahy do ovy dostat po D1, pote z Vyskova po R46, od Olomouce po R35 a pote opet po novem useku D1. cili na clanek s nadpisem "Praha se spojila s Ostravou dalnici" si jeste pockame..
R46 a R35 jsou víc dálnice, než leckterý A v Německu, ale máš pravdu. Titulek vypadá, jak kdyby už byla souvislá D1 mezi Prahou a Ostravou hotová. O dva příspěvky níž jsem na to taky upozorňoval.
Myslím, že se nic na D1 nezmění. Z Ostravy se stejně jezdilo, přes D1 nejčastěji, je to nejrychlejší i když delší. Severem přes Hradec je cesta smrti. Když se postaví D11, není třeba D1 rozšiřovat mimo kritická místa.
Souhlas. Je nesmysl stavět D11 do Polska, stejně jako je nesmysl stavět mezi Hradcem a Olomoucí "jen" R35. Anebo ať jí aspoň stavěj jako D35. Parametry R jsou u nás lepší než leckterý dálnice i na západ od ČR (v Německu jsem několikrát najížděl na A dálnici přes stopku!) a kvůli autoatlasům a navigacím je to docela důležitý. Prostě kvalitní R (R10, obchvat Prahy,...) přejmenovat na D.
ale já bych to viděl spíš tak, že Prahu a Ostravu zatím propojilo několik dálnic a ne souvislá D1. D1 končí někde u Kroměříže, takže na Ostravu z ní musím odbočit u Vyškova na tu R "nevímkolik" a teprve od Lipníka nad Bečvou je to zas D1. Nebo se pletu?
Pleteš se. Ve výškově se dálnice stáčí dnes na Olomouc a dále pokračuje na Lipník. Tu dálnici na Kroměříž si vymisleli Brňáci aby měli rychlejší cestu asi za slivovicí. Jsou důležitější trasy, třeba kritická je dostavba D11
Autor by se měl alespoň podívat na mapu. Jezdit z Bělotína do Ostravy přes Frýdek Místek je asi jako jezdit z Prahy do Boleslavi přes Pardubice. V Příboře se odbočuje přím na Ostravu. Je vidět, že pro Pražáka Ostrava začíná za Opavou a končí v Těšíně .Bývalý Pražák.
az na to,ze pres fm je to kolikrat rychtejsi a delsi o cca 10 km,takze meles nesmysly!
Vy, diskutující jste prasata, která jenom stále někoho urážejí. Jste dobytci!