V Prazdroji to myslí dobře. Nakonec, kdo pije Gambrinus, to ví nejlépe. Ten pocit nafouknutého
žaludku! A uleva horem i spodem... jako důsledek dosycování na správnou
hodnotu CO2. O tom, že na 10ku či 12ku se pak ředí "Géčko" z uvařeného 13,5
extraktu upravenou vodou (HGB) nemluvě. Takže vylepšené
etikety jsou na místě. Pijte každý s mírou - a když tak přeskočte na jinou značku
A výrobci aut by si měli dávat inzeráty "Nejezděte zbytečně!" a "Nekupujte nové auto, když staré ještě jezdí!"
Ty hnusný scanky, co teď nadnárodní majitel Prazdroje vyrábí v Polsku pod názvem Pilsner Urquel se už nejmíň dva roky nedaj vůbec pít - to už si radši dám stejně nadnárodní ale pořád maličko míň hnusnou Colu.
A když pivo, tak jedině z nějakýho malýho českýho pivovaru, kterejch je naštěstí navzdory vymejvacím reklamám na gambáče, krušovice a jiný chemický fujtably pořád ještě dost.
A co by bylo prazdroji milejší? Aby lidi jeho pivo miň konzumovali? Ten kdo to vymyslel, by měl přestat chlastat - to jsou totiž ty pravé následky!
To asi ne, ale skrytým smyslem té kampaně je spíše asi to, aby lidé raději než hodně levného piva kupovali méně dražšího, jako je třeba Prazdroj. Takže pro ně to má jednoznačně smysl v lákání nových zákazníků, které chtějí přetáhnout od levnější konkurence. Ale celé je to samozřejmě nesmysl, pivo je karcinogenní a nemělo by se pít vůbec.