Stát je největší raketýr, kam se na něj hrabe ruskojazyčná mafie. Ta vybírá za ochranu nebo za jinou službu, kterou pak skutečně plní - na rozdíl od státu. Ten má navíc na své straně armádu a policii, kterou si občan platí, aby od ní přípdně dostal na budku. Když by ho měly bezpečnostní složky chránit, tak to moc nefunguje. Prostor individuální svobody se stále zužuje, nastává efekt žáby v pomalu ohřívané vodě - než se vzpamatuje, bude tuhá.
nacpem auta zase do mesta ,ja bych spoplatil i chodniky
a dcery. Tak to je tedy řešení dopravních problémů velkoměsta.
mnoho měst naviguje provoz na obchvaty i tam, kde by znalý řidič jel raději přes město, protože je to neporovnatelně kratší.
Ve Francii a Italii jsou useky okolo velkych mest jedine zdarma, proto je vhodne to delat jinak a nove, abychom Sarkozyho a Berlusconiho nastvali. Smrt evropske diktature a Lisabonske smlouve, slava ceske suverenite pod vedenim Vaclava Klause.
Bylo by na místě zveřejnit tajnou smlouvu mezi MDa Kapschem, Bylo by zajímavé vědět, kolik se vybere ročně za dálniční poplatky, kolik z toho dostane Kapsch, jaké byly jeho celkové náklady na výstavbu mýtných bran, na kolik let je podepsána smlouva a kolik tedy Kapsch vydělá za celou dobu smlouvy nad rámec svých nákladů? Veškeré náklady na mýto zaplatí daňoví poplatníci, buď přímo jako soukromé osoby nebo zprostředkovaně v ceně zboží a služeb. Chceme tedy vědět, proč stát vložil do finančního řetězce výběru peněz na výstavbu dálnic (de facto silniční daně) soukromou zahraniční firmu a zda se to vyplatí?
mýto, aneb se svobodou a demokracií vzhůru zpět do středověku.
Výpalné kromě Kapšvýpalníků vybírá dnes skorem každá obec na měření rychlosti, parkovném.. místní feudálové potřebují na své paláce prašule od dělného lidu, který byl tak blbý, že vypráskal komunisty, jediné, čeho se feudálové a kapitalisté opravdu báli.
a dálnice se staví od roku 1971 pořád stejnou rychlostí (počet nově otevřených km dálnic za rok, takže jak to, že komunisté zvládli republiku nejen budovat (včetně dálnic) nýbrž i nezadlužovat a nerozprodávat a nerozkrádat?
Moc inteligentní. Stačí si vyhledat záznamy o ekonomice za bolševika.
když se může platit úsek ostrava fm, čiže odnikud nikam, bez další možnosti napojení na dálnici, proč by neměli platiti i pražátka???
tohle je přesně ono - když se dva perou, třetí se tlemí (a inkasuje).