Doufejme ze i ceske automobilky projdou brzkou premenou na elektromobilitu a nezustanou stat na stupni minuleho tisicileti. Spalovak je na konci sveho rozvoje a je na sestupne vetvi. Stejne jako konsky povoz musel udelat misto prvnim automobilum, bude dalsi faze nemilosrdna. Konske povozy maji dodnes urcite uplatneni v rekreacnim jezdeni. To same bude platit i pro spalovaci auta. Pokrok nikdo nezastavi.
Takže se postaví cca 20 nových uhelných elektráren, to budou mít jistě v Jiřetíně a podobných lokalitách radost. No a taky samozřejmě komplet nová distribuční síť, to potěší venkov stejně jako město, rozkopané po bude všude. A to jen proto, že vy a ostatní MAŠÍBLi neznají základní fyzikální zákony, případně podléhají dojmu, že je lze přehlasovat v parlamentě. To bude drahá zkušenost, kterou by, pravda, šlo získat už na střední škole.
Svěřte vývoj elektromobilů Járovi Cimrmanovi, známému to průkopníkovi slepých uliček.
Na druhý pohled jde o něco jiného, snad si někdo nemyslí, že Němci Česku budou přát. Svého času, když Superb ohromně konkuroval právě Passatu, jeho šéf jasně řekl, že tohle nehrozí a Superba ve výrobě očesali, aby si Němci rozmysleli, co mají kupovat.
Uvidíme, jak hromadně se zavedou elektromobily, pro které není připravena infrastruktura.
V Mladé Boleslavi staví čínská firma továrnu na výrobu baterií.