Zdravim Vas,
mam ZNAMEHO :-), ktery v jednu rano vytahl auto a jel se projet. GTR mel sotva 3 mesice, ale jezdit dost dobre umel. Okruhy atd. Jel se teda projet na novou Teplickou dalnici smerem od prahy a cca po 20 min jizdy vidi v dalce blikacky, v tu chvili jel cca 170. Lehce zpomalil, ale pak uvidel Passata. Nejak mu RUPLO v bedne a vystartoval. Z 140 na cca 260 behem chvilky a z passatu zbyla jen smouha na zpetnym zrcatku. Bylo videt, ze to pak vzdavaji sami. Chci tim rict jednu vec, chytaji se ridici, kteri jedou do cca 220km/h na ty silnejsi si budto netroufnou nebo na to auta nemaji. Tak nebo tak nechci a nenabadam k rychle jizde, jen tvrdim, ze BUZERACE typu v 1 rano prazdna sucha dalnice a nikde nikdo je trapna. Ti kdo neustale prejizdi bile cary nejlepe dvojite, tem to projde, ale zato my, kteri jedeme do 200 platime a platime. Je to nefer
když reorganizoval svou polucii pepkůvyskočů . Jistě , že by bylo možné koupit levnější a rychlejší auta i pro polovzdělance s policejními uniformami , ale rouhodující bylo , kdo přijde ke kunímu xichtu s nejnaditější igelitkou v neznačených ojrech - o byl to VW , a šmydra .
PS.: nakonec na tankodromech, kterými naše dálnice fakticky jsou by rychlejší auto brzy vylétlo ke hvězdám.....
Od známého co s tím jezdí, vím že to 300 km/h jede, i když se tomu nechce věřít.
Proč Policie nemohla koupit raději nějaké silné auto s ropákem? Nejde na dálnici především o pružné zrychlení? Nemluvě o poloviční spotřebě. Není potřeba kupovat suerrychlé auto. Je potřeba, aby tzv. piráti věděli, že jsou postižitelní. Jako prevence mohou rychlá auta zapůsobit, ale jak dlouho? Nezapomínejme, že jsme v ČR. Nový silniční zákon byl respektován tak půl roku. Policajti musí být především vidět a ne honit lidi, kteří nemají tolik štěstí a musí si koupit HTP. Jde v první řadě o prevenci a pak o represi. Ale lidi by se tak nechovali a respektovali zákon, kdyby ho v první řadě dodržovali jeho tvůrci. Pevné nervy přeje všem Honza.
Nechapu, proc takova spodina naroda nemuze mit treba Superby. Pri vetsine zasahu jsou tak jako tak ohrozovani nezucastneni ucastnici provozu a takove kvalitni vozy jako je Superb, vyhravaji v nemeckych motoristickych casopisech nad Mercedesy E-Klasse a jsou Ceske vyroby a pro ty hovadka az, az rychle!
Málokdo z diskutujících si uvědomuje, co je opravdový význam slova maximální rychlost. Tedy, není to určitě rychlost, na jakou se auto došoupe po vyndání omezovače a na "plnej knedlík". Je to rychlost, při které ještě lze auto udržet na silnici. U podobných výmyslů, jako oktávie RS zase není příliš vysoká. U běžného sedana, jako je pasát, taktéž.
:-)
Clanek obsahove o nicem,hruza,takovou snusku blbosti jsem jiz dlouho necetl.Jinak jeste podotknu,te docela povedene auto se v rukach policie zmenilo v nebezpecnou zbran,neumi ji ridit,ohrozuji lidi na dalnici.Take me zkouseli vyprovokovat,najeli mi za zadek auta a asi 10km jeli za mnou.Teprve az me predjel nejakej chlapik v Octavii,dle meho tak 150kmh,prestali prudit a zacali pomahat a chranit.Jsou to buzeranti a spodina nasi spolecnosti.
autor clanku neni blbec! Blbec ses akorat Ty!!
Nesmyslný článek k ničemu. Plat se asi dává od počtu písmenek, která nemusí být k ničemu.
policejní Passaty jednak nemají omezovač, zato mají další úpravy a maximálku na 320...
na 320 by to buselo mit aspon 400 koni
300 koni staci tak na 270-280
Na jako vždy, v ČR ve výběrovém řízení vítězí horší ale dražší varianta. Lobing (česky uplácení) opět slaví úspěch...
Jistě si pamatujete, které vozy tehdy ve výběrovém řízení byly. Můžete tedy jmenovat, které podle vás byly lepší a levnější? Ty informace byly tehdy normálně veřejné. Jen tak mimochodem, v některých ohledech bylo určitě lepší BMW 330i, ale bylo dražší a nebodovalo dobře ani v některých jiných kategoriích (prostor a někt. věci nutné pro policii). Vzhledem k tomu, že všechna dotčená auta osobně dobře znám, považuji tehdejší volbu za docela rozumnou. Takže mne zaujal váš zcela opačný názor a doufám, že uslyším nějaké jasné argumenty. Doufám, že to nebyl jen takový výkřik do tmy, jen si prostě zaremcat za každou cenu.