Jo, tak fantasmagorie podobného typu čas od času médii proskočí. Zvláště pak, když není o čem jiném psát. O trase metra D se hovoří a píše od 80. let a pořád se ještě ani nekoplo. Takže, když tyhle bludy, kterými politici zásobují přitroublé novináře, začnou být aktuální, tak většina z nás tady stejně už nejspíš nebude. Jen tak mimochodem: O napojení pražského letiště prostřednictvím vlaku či metra jsem prvně četl také někdy těsně po převratu. To ještě nikdo ani netušil, že to letiště z.urví tím, že ho nazvou po tom zrzavém opilci. A za chvíli to bude 30 let (!), co tzv. demokracie zvítězila nad tzv. totalitou, a ty kecy čtu pořád dokola. Takže, jak se říkalo už kdysi: Kecy nemají cenu, pitomci!
Ono je to jedno, zda metro, vlak, tramvaj. Něco z toho už mělo být v provozu 15let, stejně jako pražský okruh vnější i vnitřní. Vše by bylo v té době daleko lacinější. A ať bude fungovat cokoliv z toho, budou mít pražští taxikáři po kšeftech . Co by potom dělali ?
Víte co je trapné, že se tyto strategické problémy řeší až teď. Nechápu, co dělalo vedení města dřív. Je vcelku jedno jestli bude příprava trvat 9 let nebo 11 let, ale musí se okamžitě rozhodnout a začít, protože jak se lidově říká: "kecy nemaj cenu".
A ještě noticku. Musím se smát, když se tady řeší problém samoříditelných aut a lidi jezdí na letiště jak dobytek. Ta bezpilotní auta nebudou běžně v provozu, tedy alespoň u nás, dříve jak za třicet let.