Mno, hezky to tu Adamec vytapetoval - asi objevil kouzlo Ctrl+V. Ale diskutovat není o čem. Je to jen kvákanice ... co tím chtěl básník říct? Až si budu chtít přečíst článek, nepolezu s ním do diskuse ... krom toho to všechno není nic nového ...
1) Trans-European Transport Networks (TEN-T), trans-evropské dopravní sítě, pokrývají cesty a různé způsoby přepravy, vodní cesty, přístavy, vysokorychlostní železniční sítě, a inteligentní systémy řízení přepravy, které zapadají do kategorie evropského satelitního a radiového navigačního systému.
2) Trans-European Energy Networks (TEN-E), trans-evropské energetické sítě, pokrývají sektory dodávek elektřiny a přírodního plynu. Pomáhají vytvořit jednoduchý energetický trh a přispívat k bezpečnosti, pohotovosti a spolehlivosti dodávek elektřiny a plynu v EU.
3) Trans-European Telecommunications Networks (eTEN), trans-evropské telekomunikační sítě, jejich cílem je rozmístění telekomunikačních sítí založených na veřejných službách, dostupných pro všechny obyvatele regionů EU, "eEurope - An Information Society for All".
Často s střídají komtetence na politickém kolotoči v ČR, dosud jsou bez zodpovědnosti - trvale imunitní. Cíle, strategie, priority a financování evropské a české politiky nejsou kompatibilní. Politika ČR v EU je dosud destruktivní a netransparentní. V EU nelze efektivně a průběžně plánovat, sledovat a hodnotit rozvojové projekty zejména dopravní a energetické infrastruktury ČR, včetně vlivů na životní a sociální prostředí. Rozvojové projekty energetické a dopravní infrastruktury ČR mají stanoveny fáze a úkoly, ale nemají stavoveny termíny a časové závislosti úkolů, nemají k úkolům přiřazeny materiálové, energetické, pracovní a finanční zdroje. Nemají definovánu osobní odpovědnost za realizaci hlavních úkolů. Nelze je efektivně a transparetně řídit pomocí neaktualizovaných cílů, priorit a nástrojů realizace dopravní politiky ČR, nekvanfikovaných cílů a opatření, zastaralých zákonů, vyhlášek, vytunelovaných operačních programů ČR a fondů EU.
Identifikuje: 1. fázi - hlavní problémové oblasti sektoru... 2. fázi - strukturu cílů a priorit... 3. fázi - návrh opatření... 4. fázi - strategické dokumenty určují vstupy, a řeší finanční rámec... 5. fázi - realizační nástroje uplatňují navržená opatření... 6. fázi - postupně plní indikátory... 7. fázi - výstupy, výsledkem jsou realizovaná opatření... 8. fázi - výsledky, změna chování systému, výsledky jsou hodnoceny pomocí soustavy indikátorů. Podpora rozvoje dopravy v regionech... tato priorita je metodickým pokynem... Není proto pro ni zpracován soubor indikátorů (fyzicky a finančně měřitelných).
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 13. července 2005 č. 882 k Dopravní politice České republiky pro léta 2005 - 2013 "Dopravní politika České republiky (dále jen "Dopravní politika") pro období následující po vstupu země do Evropské unie do roku 2013 sleduje horizont programovacího období Evropské unie a vychází z analýzy a hodnocení Dopravní politiky České republiky z roku 1998... "Přestože tento dokument časově předcházel zpracování evropské dopravní politiky, dokázal vystihnout základní směry vývoje v souladu s evropskými trendy... avšak s respektem ke specifickým podmínkám a potřebám České republiky... Národní dopravní politika vychází z následujících zdrojů: ... Dopravní politika ČR z roku 1998... SWOT analýza zpracovaná Ministerstvem dopravy v přípravné fázi v prosinci 2002 ... Strategie udržitelného rozvoje ČR schválená usnesením vlády ze dne 8. prosince 2004 č.1242/2004 ... Růst přepravy v jednotlivých druzích dopravy je nerovnoměrný a prohlubuje disproporce v dělbě přepravní práce... Doprava v ČR je plnohodnotnou a integrální součástí evropského dopravního prostoru ...
• Veřejná doprava je provozována na bázi oddělených dopravních systémů ...
Provedou: členové vlády, vedoucí ústředních orgánů státní správy
Na vědomí: hejtmani, primátoři statutárních měst
Předseda vlády Ing. Jiří P a r o u b e k , v. r."
Ex/komunisti z ČD - Českých drah a ČR financovali železniční koridor Berlín - Praha - Brno - Vídeň, z dotací EU. Neoddělili nákladní, příměstské a vysokorychlostní železniční tratě. Komunisti z ČD a Tošenovský z ODS, prosadili monopolizaci železniční dopravy v ČR, společný nákladní, příměstský osobní a vysokorychlostní koridor Berlín - Praha - Ostrava, pro nákladná a poruchová "česká" Pendolina, provozovaná převážně na rovných tratích, z Prahy směrem na Ostravu, na různých českých trolejových AC/DC systémech, které nejsou plně kompatibilní s vysokorychlostními koridory v EU. Neumožňují úsporu a rekuperaci energie, od 300-0 km/h při brzdění, zejména ekonomické a bezpečné snižování rychlosti vlakových souprav ve stanicích. České Pendolino hořelo v Bratislavě dne 25. listopadu 2007, při českém "spalování" energie na brzdovém odporníku, při brzdění soupravy. Společné nákladní a vysokorychlostní koridory neumožňují využít bezpečnost, spolehlivost, energetickou účinnost a rychlost nákladních a osobních rychlovlaků EU. Neumožňují zkrátit dobu cestování rychlovlaky na trase Berlín - Praha - Brno - Vídeň. Neumožňují pasažérům zkrátit dobu cestování z Prahy do Brna, méně než za 1 hod., podle nabídky TGV, kterou obdržely ČSD - ČD již v roce 1992. Česká Pendolina mají trable, provoz prošetřují žalobci. Policie ČR odložila vyšetřování nákupu "českých" Pendolin, které dosud ČR provozuje na zastaralých nákladních tratích, kolem Prahy, Brna a dalších měst.
"Tváří v tvář smrti, ve smrtelném zápasu s hladem, není místo pro bláznivé rozlišování víry a fyzické rozlišování rasy." 31. 12. 1919 Martin H. Glynn (Bývalý guvernér státu New York) "Ve válce musíme bojovat pomocí strojů na zemi i ve vzduchu (...) zejména proto, že obě rasy, proti nimž bychom mohli v budoucnu bojovat, jsou po technické stránce slabé, ale mají dostatek živé síly. My sice také máme dost živé síly, ale je příliš cenná, než abychom s ní plýtvali. " (Generál Patton).
Volkswagen Space UP! Blue jako vodíkový ekolog... Honda poprvé představila sériový automobil s palivovými články... V USA si nejlépe drží cenu Volkswagen a Honda... Sharp chce zvýšit roční výrobu solárních článků na 1000 MW/rok v roce 2010, do nové technologie investuje 22 miliard jenů (3,6 miliardy Kč)... Panasonic - tepelné čerpadlo 5kW s klimatizací pro zateplený dům, z obnovitelných zdrojů energie, slunce a větru, získáte až 4,31 krát víc tepla, cena včetně montáže a DPH 5% činí 28 345 Kč. Americké akcie zaznamenaly výrazný pokles... Podnikatelé a jejich poradci prodávají akcie...
Košer přísloví: myšlenky, peníze a akcie jsou špatné, pokud jsou cizí.
Jan Werich, jak jednat s lidským materiálem: „... a tak to jde pomalu a po česku, dá se říci i jiným slovem: prdelně, bezpáteřně, úlisně, idiotsky atp. Ne, nechme to, to vyřeší historijé jednó, nebo také néé.“
1) Ochrana života - chránit život od početí justicí EU, obnovit biodiverzitu, péči o zdraví lidí, snížit poměr potratovost/porodnost, emise, kontaminaci půdy, vodních zdrojů a toků EU. Účtovat emise, kontaminaci ovzduší, vody a půdy nebezpečnými látkami, herbicidy, pesticidy a hnojivy. Producentům vrátit nebezpečné odpady a nevyhořelé jaderné palivo, na jejich náklady. Nediskriminovat obyvatele cenou a zdaněním energie slunce, větru a deště. Správu krajiny a přírodních zdrojů, řízení veřejných zakázek delegovat na regiony a obce, podle povodí Vltavy, Labe, Moravy a Odry. Navrátit kulturní a přírodní dědictví do regionů Moravy a Slezska. Plnit cíle, závazky a legislativu EU a UNESCO.
2) Restituce - odškodnit vlastníky a navrátit jim zcizené majetky. Uhradit jim finanční ztrátu, úroky ve výši úrokové sazby bank (min. 5,5 %/r), z ceny zcizeného nebo poškozeného majetku. Exekuovat majetek imunitním ex/komunistům a českým politikům, kteří nechali zcizit přírodní zdroje a majetek rodinám a cirkvím na Moravě a ve Slezsku.
3) Inovace - umožnit domácnostem využití obnovitelných zdrojů energie, fotovoltaiky a větrníků do výšky 20m, pro vlastní spotřebu a dodávky energie do místní sítě. V energetice, dopravě, výrobě, ve městech i v přírodě využívat fotosyntézu, rekuperaci energie, nízkoenergetické objekty, zařízení, stroje a dopravní prostředky s vyšší energetickou účinností, využití energie z obnovitelných zdrojů EU, z 5% na 20%.
Spotřeba vápenatých hnojiv podpořená dotacemi ministerstev ČR, viz ARES - CEDR - Centrální registr dotací, zejména do plantážního vinařství a lesníctví, na zcizených pozemcích - restitučních nárocích, v CHKO Podyjí, CHKO Pálava, CHKO Bílé Karpaty a Pomoraví, se proti roku 1999 zvýšila v roce 2000 v průměru o 6,2 % a v roce 2001 o 6,9 %. Spotřeba dusíkatých hnojiv se zvýšila v roce 2001 proti roku 1999 o 12,7 % a bylo v průměru aplikováno 72,6 kg dusíku na hektar. Spotřeba fosforečných hnojiv proti roku 1999 vzrostla v roce 2001 o 10,2 % a draselných hnojiv o 11,5 %. V průměru se na hektar aplikovalo 12,3 kg P2O5 a 7,3 kg K2O. Spotřeba vojenských pesticidů (totálních i selektivních herbicidů) činila (v roce 2000) 0,99 kg/1 ha z.p. Hmotnostní toky škodlivých látek obsažených v průmyslových hnojivech, půdě, vodních zdrojích a tocích nejsou sledovány a souhrně územě a časově bilancovány. Jde zejména o škodlivé látky obvykle obsažené i nových v průmyslových hnojivech, které mohou dlouhodobě jednotlivě i kumulativně poškozovat životní prostředí v povodí evropských řek: - Kadmium (10-20 mg/kg průmyslového hnojiva - p.h.) - Olovo (10-18 mg/kg p.h.) - Rtuť (10-18 mg/kg p. h. ) - Chrom (0,1 - 0,75 mg/kg p.h.) - Arsen (1 - 7,5) mg/kg p.h.)
Správu přírodních a vodních zdrojů, a osobní odpovědnost, nutno zajistit podle povodí EU, ve smyslu požadavků EU.
Ex/komunisti a vedci z CSAV, VAAZ, CSLA a CSA se vyznamne podileli na genocide 4 mil. vietnamskych civilistu a deti zavrazdenych ceskymi dioxiny nejenom ze Spolany Neratovice, dalsi civiliste a jejich potomci byli geneticky poskozeni. Teroristi a rasisti z ODS, CSSD a KSC odmitli plneni zavazku vuci EU, umoznili obrovske zasoby ceskych dioxinu aplikovat resortum obrany, zemedelstvi, prumyslu a obchodu CR do CHKO, jako herbicidy a pesticidy na pozemky zcizenych restitucnich naroku, za dotace zcizene z fondu EU. Tak byli ceskymi valecnymi zlocinci kontaminovany vodni zdroje a toky v povodi EU. Stoupa neplodnost obyvatelstva, militantnich spermii je nadbytek. V Evrope bylo pouzivani DDT, vojenskych pesticidu a herbicidu zakazano od roku 1974. Do roku 2006 evropska povodi a CHKO byla kontaminovana komunistickymi vojenskymi chemikaliemi a herbicidy, starymi ekologickymi zatezemi, nejen ze Spolany Neratovice, zakladni smesi znamou ve Vietnamu jako "AGENT ORANGE", od pozarnika a chemika Petra Bendla z ODS. Koncem roku 2005 bylo registrovano v CR pres 7000 mist se starou ekologickou zatezi. Polovina ceskych europoslancu komunistu, militantni clenove ODS, a jejich vudce Zahradil, Remek, Ransdorf, J. Brezina, J. Bobosikova, militantni deviant V. Zelezny ze Samary, nepodporila petici EU Budoucnost bez jedu a narizeni REACH v plnem zneni. ODS nepodpořila přijetí Charty základních práv EU, přestože ji europoslanci výraznou většinou přijali.