130 let

Diskuze

Reklama na Instagramu se řeší po celém světě, čekám, kdy se probudí české úřady, říká právnička

„Je jen otázkou času, kdy si firmy a influenceři začnou dávat pozor na smlouvy a věnovat tomu značnou pozornost,” říká v rozhovoru pro LN právnička Andrea Pavelcová, která se v advokátní kanceláři eLegal věnuje mimo jiné právu v marketingu. O něm také píše a díky svým zkušenostem s fitness a početnou základnou fanoušků na Instagramu i přednáší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Nový

13. 3. 2019 7:47

"které dělají reklamu elektronickým cigaretám a přitom mají mezi svými sledujícími spoustu dětí. Tyhle celebrity vůbec nezajímá, že máme nějakou regulaci reklamy na cigarety.

.

Je úsměvné, jak ty kuřácké věci vadí, ale nad reklamami na chlast v odpoledních hodinách v TV vůbec nikomu nevadí. Komu taky, když jsme samej alkoholik, že? Tak ať se děti podívají a zapíší do hlavy, jak je pivo, kořalka a víno něco skvělého, jak je pracné to vyrobit a jak to pak lidé s požitkem požívají. A že děti nemohou pít alkohol, Samozřejmě že mohou, zakázán je pouze prodej a podávání dětem, stejně jako u tabákových výrobků. No a to mají na dospělé koukat? No to ne, tak jim nabídneme něco, co alkohol alespoň připomíná - Rychlé špunty. A vyrtábět zase cigaretové žvýkačky? No to v žádném případě. To by děti kazilo!!! To pokrytectví je nepochopitelné, ale miluje ho celý "civilizovaný" svět :-)))

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás