130 let

Diskuze

Rozhádaní ochránci spotřebitelů omezují pomoc a zavírají pobočky

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS), které je největší spotřebitelskou organizací v zemi, kvůli sporům dvou znesvářených skupin o obsazení vedoucích postů omezilo poradenskou činnost a uzavřelo některé regionální pobočky. Rozepře navíc způsobily, že SOS se dostalo do finančních problémů poté, co nedostalo od ministerstva průmyslu a obchodu zbývající část dotace na letošní rok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

K. Pořická

17. 12. 2010 23:47
jak jde o prachy a navíc státní dotace,

...pak brácha nezná bráchu.S čím vším se dá kupčit?

0 0
možnosti
JL

J. Linhart

17. 12. 2010 13:55
Není také ještě rozhádaná Pražská Obec Židovská ?

0 0
možnosti
PF

P. Fiala

17. 12. 2010 12:48
Ochrana spotřebitelů před nekvalitními "zákony"

Co kdyby si spotřebitelé stěžoali na kvalitu "zákonů" ? Je to v pravomoci "ochránců"?

Toto téma by je mohlo opět na dlouhou dobu sjednotit, měli by práce jako "na kostele".

Mimochodem víte, že existuje také "Evropský ombudsman" a má vyčleněny nemalé prostředky z EU rozpočtu? Čtení EU rozpočtu na r.2011 je docela poučné.

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás