délku trati všichni novináři papouškují, realita je poněkud skromnější...stačí si to změřit na mapě...:o)
Oni započetli každou kolej zvlášť - trať je dvoukolejná, měří 137 km, a protože neumějí ani sčítat, je z toho rázem 277 km...
Ruské servery to mají správně.
>700 kusy techniky<
350 lopat a 350 krumpacu / rudi vohnouti maji co oslavovat
A maxík se u toho svého komentáře fyzicky i duševně ukojil... :-D
Jako cvičení super:-) Ovšem ekonomicky to moc smyslu nedává, když RF stejně východ Maloruska ovládá...:-) Ale co, zdroje evidentně jsou:-))
Poslat naši chrabrou armádu stavět železniční koridor, tak jich jen první den dorazí polovina, protože zbytek techniky bude mít poruchu nebo popadá z návěsů. Druhý den nedorazí nikdo, protože vojáci přece mají svá práva a mise si vybírají.
Ona je otázka, proč by ruská železnice měla vést zrovna přes Ukrajinu :). Předpokládám, že ukrajinci taky nebudou stavět svoje tratě v Rusku.
Ukrajinci už nepostaví nikdy nic, jsou rádi, když do Kyjeva pošlou říční loď s melouny a slaví to tak, jakoby přistáli na Měsíci:-)))
Skvělá práce. I bez EU dotací to jde, dokonce mnohem lépe a rychleji:-))
Tak vrchní vúdce, otrokář reklamě onanuje na Sibiři a otroci dostali řád. Tak je třeba využívat vojáky v době míru.
Jakou Žuravku má autor na mysli? Jedna taková obec je cca 100km SSZ od Millerova a druhá cca 130km VJV od Millerova? Obě Žuravky jsou moc blízko na to, aby trať mezi městy měla 277km. Předpokládám, že jde o tu první, původní trať vedla skrz výběžek ukrajinského území
Autor započítal každou kolej zvlášť a navíc neumí sčítat - délka trati je 137 km.
Je správné, aby vnitrostátní železniční doprava a přeprava probíhala jen na vlastních tratích na vlastním území. Jen výjmečně z geologických důvodů je možno akceptovat výjimky, ale není to nikdy dobré a bezpečné.
U nás bychom také měli zrušit závislost na Glucholazích a postavit se železniční spojku vlastní.
Ano, jen na vlastních tratích na vlastním území. Vzpomeňme na rychlíky mezi Děčínem a Libercem kdysi provozované přes Žitavu a pár těch kilometrů přes polské území do Hrádku n/N, které nikdo neudržoval a s nimiž měly ČSD při arogantním postoji polské dráhy neustále jen potíže.