Reditel predvadi tu typickou slovni vatu.. Pokud se SRN stavi o 1ú3 levneji, navzdory faktu, ze maji drazsi prac. ssilu je neco spatne.. Kdyby nic jineho, doufam, ze Bartova snaha prinutit ty dobytky min dojit stat je alespon nastve..
konkrétně D47 mluvil včera v rozhlase prorektor ČVUT Petr Moos. Bylo to podobné.
...snad nemůže být až takový blb.
"Naše údaje hovoří o tom, že naše dálnice sice nepatří mezi nejlevnější, ale rozhodně nejsou MNOHOnásobně (!?!) dražší než jinde v Evropě".
Pokud by byly "jen" DVOJnásobné, pak by pana ředitele měli rovnou zavřít. A když nalezení 400 milionů "úspor" v 60ti miliardách není pro něj zase až tak veliký problem, kam chodily tyto částky v minulých letech ? Najednou to jde !!! Kolik on dostává ročně včetně úplatkú ?
Pokud musíte, najdete úspory vždy. Otázka je, zda jsou to úspory nebo "úspory".
Kolik to hodí bylo vidět na narozeninách pana Haly.
Bezte a zeptejte se lidi co na tech stavbach pracuji. Z toho co povidali me je stat jasnou dojnou kravou. Nestezovali si, aby jste se neuvadeli v omyl. Jsou hezky cesky spokojeni a radi protoze hodne z tech penizek mizi v jejich kapsach.
Navrhuji poprosit o pomoc Cinu. Jsem si naprosto jisty ze by radi staveli za polovicni ceny alespon desetkrat rychleji a to ve stejne a nebo i lepsi kvalite. Videl jsem to na vlastni oci. Jak a co z infastuktury dokazali postavit v Shan Xi provincii v severni Cine v rozmezi pul roku je primo fantasticke. A kdyz uz by to jako politicky neslo udelat tak tam poslete lidi z ceskych dalnic a silnic alespon do uceni.
Jo, Čínani postaví a při zemětřesení to zase popadá ..........
odvolat z funkce a nech jde ke krumpáči! Pořádná výběrová řízení a když je to drahé, tak to prostě nezadávat a tečka. Však oni se naučí...
upřednostňovaná kamarádíčky z ministerstev. Korupce je jejich heslo dne a podle toho se chovají. Ten kdo vyhraje výběrové řízení, by neměl mít možnost dále kšeftovat s dalšími firmami. Buďto mají nebo nemají kapacitu. Jsou to nezkorumpovanější subjkety v zemi. Zamezit tomu může jenom vláda, ale její složení není zárukou.
Ty jeho výmluvy jsou komické. Ale už jste někdo viděl pracovat na stavbě silnic a dálnic po 18:00 a v sobotu a v neděli? Pokud ano, je to velká vyjimka. Všechny stavební firmy se při stavbě státních zakázek, a silnic zejména, nepředstavitelně flákají. Když staví Lidl nebo někdo podobný další prodejnu, jede se nonstop včetně nocí, víkendů a i svátků. U staveb silnic a asi i železnice je odpoledne hrobové ticho.
V tomto mě šokovali 5.7.10 na Slovensku - státní svátek (jako u nás), 20:30 a na stavbě dálnice hukot jako v úle. Vše se brzo vysvětlilo - dálnici tam prý staví soukromý investor.