Automobilová doprava je nyní ve slepé uličce. Projeďte se někdy s EC tratí Brno-Praha tam i zpět, bez místenky budete celou cestu stát. Svět se mění. Ve vlaku můžete číst, pracovat na PC, jíst nebo spát. Co můžete v autě?
Kolik miliard stála výstavba koridoru (rychlotrati?, na názvu nezáleží) z Prahy do do Českých Budějovic?
Prý došlo k nevídaném zkrácení doby jízdy o celé tři!!! minuty.
Ano, je tu dost lidí, kteří o rychlé železnici mluví a uvažují, jenže skutek utek.
Neobnovením zemského uspořádání našeho státu byl záměr českých pragocentristů,aby mohli vše pohodlně ovládat z Prahy. To má však ekonomiké důsledky,které moravskou metropoli značně poškodily! Mnozí čeští politici by totiž neradi viděli hospodářské a kulturní posílení města Brna s Vídní. Proto také nebyla a není priorita dálniční a železniční spojení Brna s Vídní i když na rakouské straně je již vše až po hranice hotovo. Je ostuda,že si je toho vědom ten britský šéf projektu. Hlavní brzdou je však pragocentrismus!
Sorry, ale pragocentrismus nedělá územně plánovací dokumentaci Jihomoravského kraje. V té je zakopaný pes, proč čtyřproudovka končí u Pohořelic - pořizovatel zásad rozvoje nepostupoval v souladu se zákony ČR a tak soudy pokaždé zásady zrušily. Pořizovatelem zásad je kraj a ten se chová jako banda všehoschopných lobistů, ale ne podle zájmů kraje a voličů.
Obodbné je to s nádražím pro VRT - lokální politici si přihřívají svoje byznysové zájmy a kašlou na lidi. Takže nové brněnské nádraží je 15 let u ledu.
V Brně mají Žity Brno a ti to město pozvedávají do hvězdných výšin už dnes. Těm žádné rychlodráhy netřeba...
Ale ono uz se na tom tvrde pracuje; Expres Ovar > Praha, Moskva, Peking :)
Jo a jeste Zemanuv kanal!
Já bych řekl, že v Británii je venkov vylidněn mnohem více nž v ČR a počet obyvatel roste jen díky přílivu muslimů.
Pro občany ministátu, jako je ČR, nemá rychlotrať za bilion Kč žádný přínos. Pokud nepočítám pár tisíc lidí, kteří náhodou vlastní pozemky pod stavbou.
Nejvíce na stavbě vydělají akcionáři stavební firmy a politici. Zbylých 10 milionů občanů to zaplatía skoro nikdy to nevyužijí. A to jenom za superdrahou jízdenku.
A statisíce chudáků, kteří budou bydlet poblíž rychlotrati budou strádat hlukem. O masivní devastaci přírody raději nemluvím.
Komu přijde normání rychík pomalý ať letí letadlem.
Typická otázka pro všelidové referendum !!!
Tak jiz je nejvyssi cas, aby ne vybranych tratitch vlaky jezdily 200-220 km/h! Ale rychlosti 300 a vyse je pro CR asi totalni blbost!