130 let

Diskuze

Rychlovlaky v Česku můžou pozvednout Brno, míní šéf mozek britského projektu

Mozek britského železničního superprojektu přijel do Prahy a Česko pochválil za to, že kvalita myšlení o vysokorychlostní železnici je v naší zemi velmi vysoká. Andrew McNaughton, šéfinženýr trasy High Speed Two mezi Londýnem a Birminghamem zároveň zdůrazňuje, že si Česko musí určit, co přesně potřebuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

K. Jež 888

7. 1. 2017 13:25

Ten pán mluví k věci a logicky. V ČR nemá šanci.

0 0
možnosti
JP

7. 1. 2017 13:05

Automobilová doprava je nyní ve slepé uličce. Projeďte se někdy s EC tratí Brno-Praha tam i zpět, bez místenky budete celou cestu stát. Svět se mění. Ve vlaku můžete číst, pracovat na PC, jíst nebo spát. Co můžete v autě?

0 0
možnosti
JD

J. Dusitko

7. 1. 2017 23:58

Například souložit, ty moulo... :)

0 0
možnosti
PD

P. Dvořák

7. 1. 2017 12:36

Kolik miliard stála výstavba koridoru (rychlotrati?, na názvu nezáleží) z Prahy do do Českých Budějovic?

Prý došlo k nevídaném zkrácení doby jízdy o celé tři!!! minuty.

0 0
možnosti
VG

7. 1. 2017 11:45

Stavte za svoje a ne státní.

0 0
možnosti
MM

7. 1. 2017 11:19

Ano, je tu dost lidí, kteří o rychlé železnici mluví a uvažují, jenže skutek utek.

0 0
možnosti

J. Škodák

7. 1. 2017 10:08

Neobnovením zemského uspořádání našeho státu byl záměr českých pragocentristů,aby mohli vše pohodlně ovládat z Prahy. To má však ekonomiké důsledky,které moravskou metropoli značně poškodily! Mnozí čeští politici by totiž neradi viděli hospodářské a kulturní posílení města Brna s Vídní. Proto také nebyla a není priorita dálniční a železniční spojení Brna s Vídní i když na rakouské straně je již vše až po hranice hotovo. Je ostuda,že si je toho vědom ten britský šéf projektu. Hlavní brzdou je však pragocentrismus!

0 0
možnosti
PB

7. 1. 2017 19:20

Sorry, ale pragocentrismus nedělá územně plánovací dokumentaci Jihomoravského kraje. V té je zakopaný pes, proč čtyřproudovka končí u Pohořelic - pořizovatel zásad rozvoje nepostupoval v souladu se zákony ČR a tak soudy pokaždé zásady zrušily. Pořizovatelem zásad je kraj a ten se chová jako banda všehoschopných lobistů, ale ne podle zájmů kraje a voličů.

Obodbné je to s nádražím pro VRT - lokální politici si přihřívají svoje byznysové zájmy a kašlou na lidi. Takže nové brněnské nádraží je 15 let u ledu.

0 0
možnosti
JD

J. Dusitko

7. 1. 2017 9:45

V Brně mají Žity Brno a ti to město pozvedávají do hvězdných výšin už dnes. Těm žádné rychlodráhy netřeba...

0 0
možnosti
LM

7. 1. 2017 9:11

Ale ono uz se na tom tvrde pracuje; Expres Ovar > Praha, Moskva, Peking :)

Jo a jeste Zemanuv kanal!

0 0
možnosti

7. 1. 2017 9:03

Já bych řekl, že v Británii je venkov vylidněn mnohem více nž v ČR a počet obyvatel roste jen díky přílivu muslimů.

Pro občany ministátu, jako je ČR, nemá rychlotrať za bilion Kč žádný přínos. Pokud nepočítám pár tisíc lidí, kteří náhodou vlastní pozemky pod stavbou.

Nejvíce na stavbě vydělají akcionáři stavební firmy a politici. Zbylých 10 milionů občanů to zaplatía skoro nikdy to nevyužijí. A to jenom za superdrahou jízdenku.

A statisíce chudáků, kteří budou bydlet poblíž rychlotrati budou strádat hlukem. O masivní devastaci přírody raději nemluvím.

Komu přijde normání rychík pomalý ať letí letadlem.

Typická otázka pro všelidové referendum !!!

0 0
možnosti
LM

7. 1. 2017 9:08

Tak jiz je nejvyssi cas, aby ne vybranych tratitch vlaky jezdily 200-220 km/h! Ale rychlosti 300 a vyse je pro CR asi totalni blbost!

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás