Vrána k vráně..., a lumpů pod vedením zbabělého slouhy v.k. je tady víc než dost
Stále sa divím, ako mohli takýto spor ČD prehrať, ale tu som konečne v texte natrafil na nenápadné vyjadrenie "Smlouva jasně hovoří o tom, že pokud je kupující ve zpoždění, tak má prodávající nárok na posun termínu".
Nakoniec ešte vyjde na povrch, že Škoda vlastne nemeškala, všetko dodržala, a preto aj spor vyhrala.
Veřejné nákupy by měly být prováděny jen od těch subjektů, které mají dohledatelné konečné vlastníky. Jinak bude vždy prostor pro úvahy, že jde o tunel.
Lokomotivy Zátopek pro ČD, ač kvalitní, tak předražené. Stejné téma jsou tramvaje T15ForCiti pro pražský DP.
Je to způsob, jak vytahovat veřejné peníze do anonymních kapes neznámých vlastníků podivně privatizované plzeňské Škody.
Bylo by správné nakupovat za veřejné peníze jen od těch subjektů, které mají dohledatelné konečné vlastníky. Jinak to zavání tunelem.
Hezky se zaštiťují. Stopadesátiletou tradicí, tím, jak zaměstnávají tisíce lidí a platí daně. A jak jim to krásně se státním podnikem ČD klapalo. A najednou nějakej Ťok do toho bude ťokat? No to by tak hrálo.