v rozhovoru s panem Růžičkou, dříve Rosenblum, si postěžoval: 'Nebudou tomu věřit, pane Růžička, já do toho kšeftu denně doplácím tisícovku!' Tak proč to nezavřou, pane Kožený? ¨A z čeho bych pak byl živ?¨
Magor? Tak to odpovídá...
SkyEurope je něco co se vymyká lidskému myšlení. Podnikají spoustu let a trvale jsou v obrovské ztrátě. Jejich těžce zazobaní majitelé se patrně mylně domnívají, že někdy v budoucnu to bude vydělávat a proto to dál a dál dotují. To je přesně podstata té současné krize - půjčování obrovských finančních částek někomu, kdo to nikdy nesplatí. Ty peníze prostě někde musí chybět, to nejsou nějaké virtuální cifry ale reálné prachy.
Ty segetiňáky taky nenapadlo nic lepšího, než okopírovat fialovou barvu od Germanwings. Není důležitá nízkonákladovost, ale bezpečnost letadel. A ta určitě nebude tak velká, protože aby tato společnost na sebe vydělala, musí mít letadla nepřetržitě ve vzduchu.
Jestli je nízkonákladová společnost spolehlivá, pak mi nezáleží na barvě letadla, může být i třeba černá. Wizzair má letadla stále ve vzduchu, což ale vede k problémům, když nějaké musí neočekávaně do hangáru na opravu či seřízení, nemají náhradu a pak vznikají řetězcová spoždění. My jsme tak museli prodělat noc, další den, a většinu další noci na letišti v Budapešti, a to ještě na tom starém, kde nic není. Kromě tohoto nehorázného opoždění (to jsme ale tehdy zrovna s nimi letěli skoro zadarmo, tak si zase nemůžeme moc stěžovat) odletu jsem ale byl zatím s jejich službami spokojen.
ztrata 60 mil EUR????? z ceho ziji? jak to ze jeste funguji? Kdyz moje firma vykazala pred lety ztratu 250 tis. Kc, za mesic u nas byla kontrola z FU, a trvala pul roku.
to je kumulovanáí ztráta, zahrnuje investiční náklady. Mají bohaté vlastníky, americký a řecký fondy, které se peroü o majoritu.