Takhle má vypadat správná žurnalistika! Ne společenské drby, ale tepat do zásadních věcí!
U nás tu dráhu nepostaví naší Hurvínci a jiní politici ani za dalších pětadvacet let! Pokud nám ji nepostaví sami Němci. Ti, do kterých nacionalisticky se navážejí i zdejší přispěvatelé. Tady je to zapr.děná země, která nikdy nic sama nedokáže.
Ano, tak je to spravne! Cesky politik a spravny cesky hospodar bude vždy proti tomu, co navrhuji a prosazuji ti ostatní!!! Je potřeba mit originalni reseni, které nikde nemaji! Elektrifikaci zrusit, zavest paru a nechat na trati pouze jednu kolej místo dvou!!!
Trasa přes Cheb na Norimberk nikdy neměla být vysokorychlostní tratí. Elektrifikace na německé straně není vylepšení trati, jelikož se tam jezdí 140-160 už teď. A dělal by se tak jako tak, protože to mají Němci v plánu i sami kvůli sobě, v souvislosti s postupnou eletrifikací trati Zwickau-Regensburg.
Pro VRT je vhodná trasa kolem Domažlic. Jenže kdy Němci vidí, jak u nás politici myslí modernizaci železnic "vážně" (místo aby už dávno stavěli ten nejužitečnější úsek VRT, Praha-Brno, pořád se na něco vymlouvají), tak se jim do společných projektů s Čechy moc nechce. Ono to má dopad i na ty studie ekonomické vyhodnocení - efektivita rychlé trati, pokud na ní navazují jen tratě pomalé, je totiž logicky nižší a pak jim to nevychází. Efektivitu u nás sráží taky symbolické poplatky uživatelů za silnice. Studie pak těžko může odhadout více lidí na železnici, když silnice jsou zadara ..
Tento článek prezentuje trasu přes Cheb jako nějakou náhradu. Ale to náhrada vůbec není, existuje nezávisle.