Strategičtí investoři ze zahraničí v ČR pouze vše vytunelovali podle návodu ing. Klause a mizí jak pára nad hrncem. A to mizí již dlouho a to nebyla žádná krize, naopak bal "rozkvět" pseudo-kapitalismu v Čechách.
Vycucat a jedem dál, tak se chovají všichni, je-li to dovoleno! Za několik let odejde RWE plyn, stát bude muset nalít miliardy na děravé potrubí! A další odchody před rozkladem ČR jsou již naplánované, klidně i AUTO Škoda skončí na jaře 2010!!!
Co budeme dělat?????? Kdo si uvědomí dosah katastrofy?????? Kdo má zájem věci řešit????? Politici???? Co to je za skupinu lidí???? Nejzkorumpovanější banda v ČR! Proč by to měla řešit ona?????? Nikdo jiný není!!!!! Systém nikoho jiného nepřijme!!! Co dělat??????? A pořád dokola!!!!!!!!
Největší světový výrobce tramvají byl zlikvidován. To se Siemensu zcela jistě vyplatilo. Přesto je čekají další problémy, protože jejich výrobky jsou předražené a většina měst na to nemá. V chudších městech východní Evropy tramvaje likvidují a v bohatších (např. ČR) si vypomáhají vlastní výrobou maskovanou jako přestavby. Bohužel Škoda Plzeň se vydává stejnou cestou, takže její výrobky může koupit pouze někdo, kdo si nemusí dělat žádné kalkulace o efektivnosti (např. Praha).
... že o komplet areál měla zájem Škoda Plzeň. Ale z důvodu, že je to přímý konkurent, Siemens raději prodá pozemky a budovy developerovi a stroje rozprodá. A lidi pošle do ha*zlu.