Táto informácia je kravina. VW má voľné kapacity vo svojich motorárňach a v BA určine nebude budovať novú motoráreň. Veď hneď vedľa v Rábe jedna stojí. Euro s týmto nemá nič spoločné. Prevodovky budú z ČR, zo SR bude tak max. 60% komponentov.
Podobných případů bude stále více.
A to díky úmyslného dělání státního dluhu, abychom nesplňovali kriteria pro přijetí do eurozóny. Tuším, že velmi malá skupina finančních spekulantů si mastí kapsy na úkor obyvatelstva v ČR i EU..
Bohužel ztrácíme tímto kredit "spolehlivého" člena EU.
tak nyní můžou zase tleskat, jak je správné, že další odchází.
Čím hůže, tím přece lépe. Jen abychom se z toho "hůře" taky někdy vyhrabali.
No ale když už 5 let vlastně nenecháváme vládu vládnout, tak co bychom chtěli?
Ale třeba odboráři zorganizují generální stávku, proti odchodu pracháčů a pracovních příležitostí ze země.
V plné kráse se tu Čechům předvádí jedna z "výhod" vlastní měny: Němci nás už opakovaně varovali (a nejen Němci), že nepřejdeme-li na EURO, omezí v ČR investice a sotisfikovanou výrobu a nebo s ní rovnou z Česka odejdou: Nehodlají totiž díky "pohyblivosti" kurzu koruny nadále přicházet v Česku o miliardy. Slováci naopak EURO už mají, a tak šup k nim s náročnou (a drahou) výrobou. Od ledna EURO navíc budou mít i Estonci a do dvou let Poláci - máme se tedy na co díky Klausovi, Kalouskovi, ČNB, NERVU a vládě na co těšit.
..Němci řekli že je to kvůli EURU!!!Koruna stojí za "H" pane hradní tuneláři.
lepší stabilitou měny a vůbec nevadí, že slovenská pracovní síla díky euru zdražila. O výhodách české koruny by mohl vyprávět Klaus a jeho přisluhovači, nicméně fakta jsou taková, že naopak díky české koruně ztrácíme, toto je jeden z příkladů z mnoha.