130 let

Diskuze

Škoda Scala se prodává teprve dva týdny, už je ale úspěšnější než Rapid. Má se stát trojkou trhu

Vystřídat Rapid na pozici třetího nejprodávanějšího modelu Škody v Česku. Takové jsou ambice nové Škody Scala, která se oficiálně začala prodávat teprve před dvěma týdny. Už teď ale automobilka hlásí velký zájem zákazníků. Do konce roku počítá s prodejem až deseti tisíc vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

15. 5. 2019 15:18

Další předražený český střep!

0 0
možnosti
JK

12. 5. 2019 21:38

Prohlížel jsem si Scalu na showroomu v modré barvě, se světlým interiérem, v základní ceně cca 350000 a moc se mi to autíčko líbilo. Zpracování interiéru, zajímavý design ve stylu new edge a hezká modrá metalíza. Samozřejmě infotaiment, výhled z vozu a pohodlí ve předu i vzadu (podotýkám, jsem prcek). Mě se to auto líbí.

0 0
možnosti
MH

12. 5. 2019 15:35

Za stejné peníze je větší a lépe vybavená Kia.

0 0
možnosti
MF

12. 5. 2019 15:49

Copak KIA, ale i daleko lepší Corolla.

0 0
možnosti
AH

12. 5. 2019 14:56

Skudovku nikdy. Jednicka na trhu, maji svoje jisty, tak se k zakaznikum chovaji jak hovada. Servis tragedie, bez pravnika tam ani nelezte.

0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

12. 5. 2019 16:28

Navštěvuji autorizovaný servis a zároveň prodejce Škoda v našem městečku druhdy okresním s první i druhou oktávkou už přes deset let a jsem naprosto spokojen. Servis dokonalý, právníka netřeba.

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

12. 5. 2019 12:54

V provedení s třetinovou/poloviční elektronikou a o to silnějšími drátky, motorem 1,5benzín, 1,6nafta, bych to možná bral. Ale stejně je to předražený.

0 0
možnosti
DN

12. 5. 2019 13:40

No ale levnější už pak je jen Dacia . Zbytek je ve srovnatelné výbavě dražší a nebo jen mírně levnější.

0 0
možnosti
AP

12. 5. 2019 12:27

Kdyby do toho auta dala Škodovka aspoň čtyřválcový 1,5l TGI motor (tj. na benzin + CNG) jako má třeba Seat Leon nebo VW Golf místo 1l tříválce TGI jako má Seat Ibiza a VW Polo, tak by se o Scale dalo uvažovat. Takto to je v ekologické variantě prdítko :-(

0 0
možnosti
RK

12. 5. 2019 12:40

Přístup Škodovky k CNG vůbec nerozumím. Octavii III mají v CNG jen v takové konfiguraci, že je skoro za 600 tis. (bez paketů a příplatků). Ve Scale to zase zabijí tím, že motor bude mít výkon 66 kW, což je na takovéto auto celkem málo.

V CitiGO je zase za příplatek zhruba 80 tisíc, takže u takového auta výrazně navyšuje cenu.

A přitom u Octavie pohon na CNG skoro splňuje požadavek EU platný od roku 2021 (95 g CO2 na 100 km), CitiGO je výrazně pod a Scala pravděpodobně bude také pod limitem.

0 0
možnosti
JS

12. 5. 2019 12:09

99,90% diskutérů nemá řidičák , ani auto zbytečná diskuze. Já mám řidičák český, německý a ontarijský, nejel jsem přes 2 000 000 km , auta mám dvě a Scala je krásné auto . Cena odpovídá.

0 0
možnosti
JS

12. 5. 2019 12:09

Oprava :najel

0 0
možnosti
JN

J. Novák 768

12. 5. 2019 11:57

Nejsem cílovka pro podobná autíčka, ale zvenku se mi to celkem líbí (zevnitř moc ne).

0 0
možnosti
SV

12. 5. 2019 12:07

hlavní podstata prodeje aut je,že to všechny automobilky a prodejci mají dnes všechno spočítané do detailu.Takže autíčka nashledanou...:-))

0 0
možnosti
SV

12. 5. 2019 11:09

no já bych do toho rozhodně neinvestoval...auto za půl milionu,většinou si to lidi vemou na leasing pak to zboří nebo někdo jim....Jedna taková perlička,už když jsem si v r. 2008 naposled koupil auto a platil ho hotově (nové) tak ten technik nebo prodejní manažer na mne koukal jako zjara a skoro mi ho nechtěl prodat,když jsem mu řekl,že žádnej leasing nechci.Bud hotově nebo nic.Šmejd...vypadal jako by spolknul pravítko.:-))

0 0
možnosti
JK

J. Kotala

12. 5. 2019 10:52

Zlatý Žigulík měl odpich, rychlost, žádné poruchy, když jste o něj pečoval a dělal údržbu.

0 0
možnosti
SV

12. 5. 2019 12:03

než to lidičky splatí a bude jejich... cca 10let,nalítají v tom pár set tisíc km(když to dobře dopadne) bude to zralé na bazar.Tomu říkám obchod.:-))))))

0 0
možnosti