Rozprodán majetek a po nás potopa.
a roman v tom pokračuje v ČEZ
letušek. Lituji techniky a piloty, ale ti se nakonec uživí jinde.
Nevim proc rusi lety z JFK, vzdy neco vydelali. No ted nebudou mit nic.
V "jen trochu červených" číslech se drží, protože rozprodávají majetek, jinak by to byl onačejší prů*er.
http://zuzka.amaterka.info/img/amaterka" target="_blank" rel="nofollow">http://zuzka.amaterka.info/img/amaterka
ČSA kuponovou metodou,už je to vyzkoušená metoda a podílejí se na ní všichni ti co mají zájem.
Většina aerolinek v Evropě je na tom teď stejně - blbě. Pokud se to prodá teď, tak hluboce pod cenou. Pokud si pamatuji, nedávno se dostavěl nový terminál, takže není úplně pravda, že je stát nechává zakrnět. Myslím, že to, co řekl Air France má logiku. Asi by se to mělo zeštíhlet a stabilizovat a počkat, až bude ekonomika uprostřed růstu (???2-3 roky????), aby to přineslo slušné prostředky. Možná by se to dalo prodat částečně (minorita) nebo najít jinou formu vstupu dalších prostředků, což by mohlo přinést oživení do ČSA a nebylo by to tak velké riziko. Každopádně by ČSA neměla čekat na zázrak a snažit se dělat co nejvíce pro "udržení se".
ČSA je organizace prolezlá odbory a proto si je nikdo nechce koupit. Všechno se dělá pomalu anebo dvakrát a pokud to někdo bude chtít změnit tak budou stávkovat až do té doby než se to celé zhroutí.
Výjimkou mezi aeroliniemi je třeba Ryanair, který je stále v zisku - proč? - Protože tam nejsou tolerovány žádné odbory, takže se tam maká jak se má. A přitom mají nejlepší platy ze všech aerolinií na světě.
ČSA je relikt socialismu.
... Cargo odprodáno. Catering odprodán. Jednou už zaplacená letadla v majetku ČSA odprodána a pronajata zpět na operativní leasing.
ČSA je už dnes prázdná slupka. V tabulkách to sedí. Pobereme odměny. Bravo Lašák, chováte se jako pravý národohospodář.
Nac jsou vubec statu statni aerolinie? Kdysi to byvala chlouba, dnes - nevim....
nepustila žilou, bylo by zájemců habaděj.
soudruzi Krejčíř a Pitra by nepomohli?