dokud nebude kompletně vyhozen do žaláře stávající ekonomický a politický systém, češi budou žrát plesnivé slupky od brambor . Kdy se tak případně stane , kupodivu vyjímečně zaleží jedině na nich samotných.
Prostě je třeba omezit regionální dopravu , vyházet pár set lidí, atd . To víte,
šetřit se dneska musí
Viz
stará technologie 20 let ,za ty prachy by bylo moderní velkokapacitní letadlo.
Prurazni manageri a reditele stredniho veku. Co Zakazka, to podfuk. Drahy, armada, zimni lyzovani v Liberci.
To by chtelo zacest system cinsky. kdyz to zjisti prislusne organy, vinici jsou popraveni, zadne trafiky v Senatu.
nadstandardní vztahy se soudruhy v Číně ,supervelmoci č.1 nám budou jen k dobru.
Vzpomínám na starostu Pekingu ,který byl popraven za korupci při přípravě Olympiády.
jela jsem s 5tiletou vnučkou z Mostu do Teplic ,už je to teda asi 4 roky ,ale protože jsem před tím už dlouho vlakem nejela,vlezla jsem do vagonu 1třídy omylem.Bylo mi divné,že na podlaze v kupíčku je nějaký hadr a v okýnku taky záclonka se znakem CD ještě z doby silné totality Kdy\ž přišel průvodčí,vyzval nás abychom si přestoupily do vagonu 2třídy ,jinak že doplatím...Byl to zážitek na který nezapomenu -tolik špíny a prý 1třída...
Teď v médiích běžela zpráva, jak Italové slavnostně otevírají moderní část Hlavního nádraží, vstřícně pro cestující, vše komunikativní a přehledné, hm.
Úplnou náhodou jsem pomáhala nějakým cizinkám z Hon-kongu, které spěchaly s kufry na vlak a nevyznaly se v \Praze, a když už jsem byla s nimi v metru, tak jim povídám, že s nimi vystoupím (bylo cc. 21.30) a pomůžu jim najít spoj. CHtěly si před odjezdem taky vyměnit zbytek korun za eura.
Lidi, hrůza! Večer na Hlavním nádraží vymetýno, zavřené všechny poklady a obě informační přepážky, žádná směnárna otevřená, vlak do Vídně byl na timelistu utopený mezi spoji do Kotěhůlek, nakonec jsem je dovedla na příslušné nástupiště a u vagónu jim řekla Bye, bye, ale nějak jsem si to nedovedla dát dohromady.
Proč není na hlavním nádraží jedna přepážka otevřená nonstop? Proč je tam tak nemožný informační systém, že když člověk spěchá a je cizinec, prakticky neví, kam má od východu z metra jít a kde vlastně to nádraží uvnitř je?
No, teď to chápu, na to nejsou peníze!:-) Vlastně blééé!
miliony na neucinnou reklamu monopolniho prepravce na kolejich to anooooooooooo ale aby uklidily vlaky to neeeeeeee,, nedovolim si mluvit o koupi NOVYCH NEPOUZITYCH VOZU TO UZ VUBEC ale na to miliony nejsouuuuuuuuuuu
ale co STADU VOL. v CR je to fuk , Stado vol. v CR se jen honi za 30korunama , to joooooooooooo 30 korun v Cesku , to anoooooooo miliardy a miliony to je stadu fuk
je to STADOOOOOO
Prostě, všechny velké státní podniky - jako např. ČD - již nejsou znárodněné a v rukou lidu, ale "podivně zprivatizované" a v rukou bývalých členů StB (či jejich příbuzných). Považte, podnikatel Jančura - vlastník prosperující firmy Travel Agency (jezdící komfortně po Evropě za hubičku) - má zájem vypravovat po kolejích svoje "žluťásky" - a to s větším komfortem a levněji... Tak mi, proboha, řekněte, jak ty České dráhy hospodaří!
Leničko, děvče pobloudilé, ČD jsou privatisovány tak, že jsou akciová společnost, ve které má stát 100%.
Ne ! ČD je dojné velkostádo. To, že pro propagaci potřebuje firma letáčky ve formátu A4 a A5 bych ještě chápal. Ale toto ? Za ježdění ve špinavých a zapáchajících regionálních vlacích ? Ale v každém vagoně jsou reklamy cizích firem. Kde mizí tyto peníze ?
Naši politici trpí Žaludu a další loupežníky ve funkcích ČD, protože i politici si na tom pakují kapsy a stát platí a co nedostanou od státu vydřou na krajích. A stále ruší trati, jako prodělečné a tak se většina zboží převáží po silnicích. A zpráva o jejich hospodaření je přísně tajná.
Proč pořád někoho obvinovat tohle je úplně jasný. Rovnou ke zdi a zastřelit!!! VŠECHNY KDO TAM MÁ PODPIS POD TÍMHLE SVINSTVEM! ZVRACEL BYCH!