náhodou o veřejnou podporu - tedy nezákonné jednání? za to by měl jít od válu nejen žalud, ale hlavně ti, co mu je "nezištně" posílají z našich peněz!
když k tomu nedodáte na jaký počet přepravených lidí se to vztahuje, kterým by se to mělo vydělit. Takhle se dělá demagogie.
To je přece úplně jedno, je to vyčíslené na kilometry. Ztrátové to je v každém případě. A není divu. Třeba u linky Praha - Rakovník: souběžně jezdí autobusy za míň peněz a kratší dobu, z Hradčanské i Zličína, navíc v kratších intervalech. Vlakem jedou jen ajznpoňáci s režijkou a spoj je využíván 90 procenty cestujících do Kladna, dál už skoro nikdo nejede. Prostě nesmyslný spoj!
Nejhorší je poslední věta: beze ztráty je trať z Prahy do Ostravy. Může mi někdo potom vysvětlit, proč ministerstvo dopravy jediný zdroj zisku, který tolik potřebuei pro dotaci ostatních tratí uvolňuje jiným dopravcům??? Co to má za logiku??? To se musí rozkrást i toto a to nemám na mysli soukromé dopravce, ale lidi na centrálních orgánech, kteří vstup jiných dopravců na tuto trasu dovolili!! Jestlipak toto je možné v Německu, ve Francii a dalších vyspělých státech, že nejrentabilnější trať pustí soukromníkům.
Ps. Jsem zvědav na reakce na tento článek.
Na Smíchovském nádraží Praha už minimálně rok pustnou (podléhají vandalismu) ojetiny, které Jančura s velkou pompou nakoupil ve Švýcarsku.
Podle stavu devastace vagonů je patrné, že Jančura nemá na jejich rekonstrukci, ale především ani na jejich ostrahu.
Mě je jedno jak p. Jančura hospodaří se svým soukromým majetkem. Není mě ale jedno jak ČD nakládají se státními dotacemi!
zařadit do kolonky " obchodní tajemství"
v resortu ministerstva dopravy? Za takové "hospodaření".
za můj rychlík nedoplácí vůbec nic.Zato já doplácím za cizí rychlík.To by mohly pochopit i LN!
Z tvého "rychlíku" musí ostatní lidé dýchat zplodiny hoření. Tvým "rychlíkem" zaneřáduješ centra měst. A tvým "rychlíkem" jsou zraňovány, mrzačeny a zabíjeni lidé.
O tom, že zdarma používáš silnice, na které musel přispívat i ten, kdo tvým "rychlíkem" nejezdí, se ani nebavím.
Jen pro pořádek bych upozornil,že na trase Praha -Ostrava tratil na těch pár vláčcích pan Jančura 60 000 000 kč. ČD tam provozuje mnohem více vlaků.
je to prohlášení mluvčího Českých drah. Nechápu ho, klidně si to nechám vysvětlit, ale podle informací v článku nad tím zůstává rozum stát...
Žádné prohlášení mluvčího ČD v článku nevidím.
Ale pokud nechápete, proč to ČD vadí, klidně vám to vysvětlím. Chystají se výběrová řízení na jednotlivé linky dálkové dopravy. A ve VŘ u nás vítězí zpravidla nejnižší cena. Jenže teď byla zveřejněna poměrně detailní struktura nákladů ČD ( http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-poradit/poskytnute-informace/Jednotlive_linky_dalkove_dopravy_za_rok_2010.htm
). Cca 15 položek pro každou linku. Musím vám vysvětlovat, proč takové informace před veřejnou soutěží znevýhodňují toho uchazeče, jehož údaje takto unikly?
Proto se také Ministersvo dopravy ve smlouvě s ČD zavázalo, že takto podrobné údaje nezveřejní. Ale tímto tu smlouvu porušilo.
rvou ze se jedna o jejich obchodni tajemstvi... AZ NEBUDOU CHTIT PO STATU DOTACE TAK AT SI MAJI OBCHODNI TAJEMSTVI
Parchant jsi ty , neurvalče. A nebo firma, kde pracuješ. Neurážej zaměstnance jiné firmy, ale té kde pracuješ. Jestli teda neležíš doma a nebereš dávky, chytrolíne.