ti si v rámci mafiánské loby nenechají nic líbit.
To nebude jako převálcovat Národní expres, nebo jak se ti autobusáci jmenovali.
Neznám čísla, ale je velmi pravděpodobné, že dotování ČD jako nezávislého podniku přijde stát dráž, než kdyby dráhy byly provozovány jako státní podnik. Kdo platí výstavbu a údržbu stávajících tratí, které, podobně jako dálnice, jsou nejvíc huntovány nákladními vlaky, na jejichž provozu někdo vydělává.
jsou nejvíc huntovány nákladními vlaky, na jejichž provozu někdo vydělává.
Nákladní vozy nejsou přetížené kamiony,takže žel.dopr.cestu nehuntují.Kupodivu ji více poškozují staré el.jednotky ř.450 a 451 svým tvrdým vypružením a jiná starší vozidla,vesměs v osobní dopravě.
foto ústeckého zasloužilého pracovníka ČD, soudruha Karla Bidlo, klikni zde: http://img.seznamit.cz/sv_80psSXEJ6R/41629976.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://img.seznamit.cz/sv_80psSXEJ6R/41629976.jpg
A foto našeho oblíbeného Idola:
http://media.photobucket.com/image/Idiot/halobeatz/idiot.jpg
Moc dobře známe tvoje "služby", třeba na trase Praha-Liberec, tak si hezky sbal fidlátka a zmizni.
... další, komu Jančura šlápl na puchýř...
O jakou dotaci na úkor zákazníka jste přišel vážený pane?
a lidi se pak budou divit,co bude stat obycejna lokalka
Dotovane sluzby je dobry kseft pro provozovatele konkurujicim statnim podnikum. V doprave ma soukromy prepravce podle ceskych zakonu stejny narok na kilometrove dotace jako stani podnik. Udrzbu a stavbu kolejist a nadrazi plati danovy poplatnik. Student agency chce mit sidlo pro svou kolejovou dopravu v Holandsku aby dostal investicni pobidky a danove prazdniny pro zahranicniho investora. Soukrome podnikajici osoba ve skolstvi ma stejny narok na statni dotace jako statni skola plus sponzorske dary od sponzoru jako CEZ- viz. Klaus mladsi.