docela by me zajmalo kde topol na tohle vzal !!
Dostat se z krize dalším plýtváním, zabíráním zemědělské a lesní půdy, plýtváním energií a materiálem. V krizi se má šetřit, omezit výdaje, nezvyšovat dluhy, které dusí ekonomiku desítky let.
ktera je na pokraji bankrotu, chce rozhazovat prachy na technologii 19. stoleti?
Pomůžete mi prosím vyplnit dotazník, který potřebuji do diplomové práce? Jsou tam jen 3 otázky. Díky moc! http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=XpD99jDjJYJEmL4NraEOCQ_3d_3d" target="_blank" rel="nofollow">http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=XpD99jDjJYJEmL4NraEOCQ_3d_3d
To psalo někdy začátkem padesátých let, že milovaný Sovětský Svaz projektuje železnici s rozchodem kolejí kolem čtyř metrů. Ke článku byla připojená malůvka. S obrovskou parní lokomotívou...
Nerozumím - vysokorychlostní trati jsou každodenní realitou v mnoha státech světa, vyplácejí se a budují se nové. I v ČR jsou v rámci evropské dopravní infrastruktury plánovány VRT a počítá se s jejich výstavbou. Článek je o tom, že si někdo myslí, že by by bylo dobře tyto plány urychlit.
šrotovné proběhlo, tak tu máme novinku. Pane prezidente vydržte, nebo nás ty pijavice co ovládly Brusel vysajou.
Jinak vsimnete si ze francouzko neni propojene s nemeckem a ty rychlovaky v Nemecku jsou spis iluze..240 km /h na 10-50 kilometrech..
Projektovat novou trať na rychlost _do_ 300 kmph je docela krátkozraký.
Záleží na tom kde. Jestliže máš 2 velká města 100km od sebe. tak se 300 nevyplatí. U nás budeme rádi za 200, jestli někdy bude.
... než letadla. Ještě více tady vynikají absurdní požadavky na rozšiřování letiště v Praze Ruzyni, kterému posledních 12 měsíců usilovně klesá počet odbavených cestujících i počet pohybů letadel ...
Spíš mi nejde na rozum kde se takový vlak uplatní v česku....
Mě by úplně stačilo kdyby většina tratí dosahovala časů a hustoty nabídky z dob konce první republiky a protektorátu : -)