Už v kuchyni poznám,jestli se vnoučata v obýváku dívají na českou pohádku,nebo americký film.Ten dabing někdy úplně tahá za uši,ty nepřirozené hlasy o úrovni těch hlášek ani nemluvě.Asi mě vnoučata rády nemají,řekla jsem jim,že nemám ráda ty americké sra...
a po osmé večer Velmi křehké stavy, na druhém análu Letiště a Ordinace v zelené zahradě, to se pak pere celá rodina, na kterou pič... kdo bude přednostně hledět. A to se oplatí!
Proč nenapíšou rovnou, že na TV dneska koukají už jenom retardi a důchodci?
Já osobně beru placení koncesionářských poplatků jako finanční podporu důchodců, stejně jako jízdné v MHD, kde já zaplatím a potom do mě 10 důchodců za to kope a nadává mi.
a pustit jim tam nějakou pořádnou střílečku. To by je mohlo u obrazovky ještě na čas udržet. Jen nevím co pro děvčata....
Děvčata hrajou The Sims 3
Na televizi bylo IMHO zlé to, že člověk musel jak blbec konzumovat, co mu naservírovali, takže celý národ čuměl na Jakuba skláře nebo Dallas. Teď si každý vybere podle svého vkusu a chápavosti. Já televizi nemám, a ani mě nenapadne ji lovit na internetu. Ale ovšem, že se bude lamentovat nad úpadkem mravů: lamentovalo se, že lidé chodí do kina a nesedí doma, že sedí u televize a nejdou do kina...
nejdříve se lamentovalo,že nechodí do kostela.Svět je velkej bolčevickej bordel,furt se jim něco nelíbí.
Televize tak dlouho zkoušely, co divák vydrží, viz Velmi Křehké Vztahy, až lidé prostě TV přestali pouštět a milé televize se mohou jít klouzat. Ale dobře jim tak, mají co chtěly.
Presne tak. Tak dlouho budou zmensovat cilovou skupinu, az jim tam zustanou jen divaci, co jsou pro zadavetele reklam zcela k nicemu.
Ovsem treba rict, ze casto i zadavatele reklam a reklamni agentury jsou neskutecna hovada.
Tohle není novinka a marketéři z toho začínají být šediví, protože z reklamního hlediska byla televize skvělé médium. Televize v tradiční podobě, tj. souvislý proud programu je jako hlavní médium podle mě za zenitem a bez ohledu na veškerý další technický rozvoj už bude jeho důležitost jen pomalu upadat. Paradoxně to může urychlit digitalizace, pokud se jí postupně povede rozdrobit koláč reklamy a sledovanosti mezi několikanásobný počet účastníků. Je to samozřejmě dobře, konkurence je zdravá a televize se budou muset jinak otáčet, aby se vůbec uživily (kór v naší miniaturní zemičce). Každopádně do budoucna televizi nejspíš čeká osud rozhlasu, tj. v podstatě doplňkového média a štafetu převezme internet.
no, nevím. Mám takový dojem, že kvůli reklamy bude Internet zpoplatněn...
bohužel, považovat za dítě, ale TV mne už též absolutně nebaví. Opakování starých pořadů pořád dokola. A nové pořady? 1x za týden? A za to mám platit jako mourovatý? Děkuji, nechci!!!
Kdyby aspoň za něco stály, tak by i 1x za týden stačilo, ale teď člověk na nic koukatelného nenarazí pomalu jak je rok dlouhý. Při přechodu na digitál jsem zcela vážně uvažoval o tom, jestli místo nákupu set-top-boxu celou televizi neprodám. Nakonec jsme si ji nechali, ale od začátku roku běžela tak 5x. Není na co se dívat, všechno je na internetu.
oni totiž ti dorůstající voliči už také nepotřebují drátový rozhlas nebo jeho náhražku- veřejněprávní televizi. Takže doba je zlá, člověk úpěl jako člen KSČ, aby mohl být papalášem, po sametovce se musel přeonačit a být členem ODS nebo ČSSD, teď není vidět, kam se to teď vyplatí!
Snad SS(O) nebo DS?