Spotřebitelé od prodejců dostanou žárovku a nevědomky podepíšou smlouvu, varuje ČOI |
„Nejčastěji provozovatelé neinformovali spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně výrobků nebo poskytovaných služeb, nevystavili písemné potvrzení o převzetí objednávky nebo neinformovali o možnosti reklamace,“ uvedl ředitel České obchodní inspekce Mojmír Bezecný.
Ve 22 případech pohřební služby neinformovaly spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb. Ve 12 případech nevydaly písemné potvrzení o převzetí objednávky v případech, kdy nebyla služba poskytnuta na počkání. Ve 12 případech služba také neinformovala řádně spotřebitele o možnostech uplatnění reklamace. Česká obchodní inspekce uložila provozovatelům celkem 49 pokut v celkové hodnotě 83 500 korun.