max. akceptovatelná je objednávka a pak vyzvednutí kamenném obchodu, s jistotou garance. Proč asi mohou tito "obchodníci" snižovat marže? No proto, že služby spojené s prodejem neplní. Jak by také mohli toto plnit z "kanceláře" ve svém panelákovém bytě.
To je, samozřejmě, naprosto neuvěřitelně stupidní názor. Já už dobrých 5 let kupuju zásadní věci zásadně přes internet, elektronikou počínaje, krmivem pro psa ve velkém konče. Ještě se mi nestalo, že bych měl s čímkoli jakýkoli problém. Problém, uváděný v článku, není dán tím, že je to internetový šop ale v tom, že je jích hodně. Slabí, pochopitelně, zaniknou. Je to normální, běžný koloběh. Nic zvláštního, je třeba si uvědomit, že nikdo dnes nemá místo na výsluní do konce života. Na a závěrem je třeba říct, že vybírám pečlivě, u koho koupím a pak se ho držím. Dostávám navíc věrnostní slevy, například oproti běžným obchodům šetřím na pytli krmiva 15%. Pokud můj pes sežere granulí za 1000 kaček měsíčně, šetřím 18 stovek ročně. Na kvalitním televizoru jsem ušetřil 6500 kaček proti ceně v kameňáku. Funguje báječně a kdyby něco, tak reklamace se podává v normálním, kamenném elektroservisu. Záruka funguje stejně, jako všude jinde. Nevím vůbec, proč bych se měl nákupu přes internet obávat.
Podvodní obchodníci a zloději účtů nadělají více škody,jak vzájemná konkurence.
imaginární obchody nadšenců, kdo je dobrý přežije,
Z článku, který jasný fakt převrací ze všech stran jsem se nedozvěděl, jaká je nyní běžná marže např. u bílé techniky, televizorů apod. Může to prosím někdo doplnit ?
Všeho moc škodí a asi už je těch obchodů tolik, jak mandelinek na poli. Ten kdo zavře svůj obchod má možnost si jít vydělat peníze k lesákům. Potřebují pomoc při stahování suchých popadaných dřevin a také vytěžených. Takže práce je pokud by někdo hledal.
No jo, je okurková sezona. Pisálci neví co psát, jeden den napíšou jak internetové obchody boří rekordy co se tržeb týče, druhej den zase napíšou že zažívají špatné časy a krachují. Takový hovadiny ...