No proč ne, další parodie na 4x4 s haldexem a produkt krachující automobilky jsou auta roku...
opravdu velmi dramatické, samej adrenalíín a ta hudba....hmmmm pastva pro uši. ještě moc nechápu, proč si kupovat tuhle krabici pro popojíždění po polnačkách, když to samý se dá zvládnout s autem typu fabia
opravdu překvapen. Motory 1,9 PD se tam opravdu nemontují a nechápu, jak někdo může být takový pitomec a říkat si motoristický novinář! Neumím posoudit ostatní auta, která byla v soutěži, ale Yeti je opravdu povedený kousek a je radost jej řídit. Je vynikající i v terénu. Jestli je nejlepší, nevím, ale mám velké pochybnosti o těch, kteří to hodnotí. Novináři by ale měli začít sami u sebe a trochu se dovzdělat. Co takhle zavést hodnocení novinářů? To by byl mazec.
A ekologické normy jsou stejně pro smích. Když si uvědomíme, že cca 6 největších lodí světa vyprodukuje více škodlivin, než všechna osobní auta na světě, tak co k tomu dodat?
A nejvetsi sranda je cist prispevky lidi, kteri snad vedi jen, ze je to skodovka. Ten odbornik(napr Jan Hazucha na Seznamu) pise, ze je to postaveno na platforme prvni octavie a davaji se tam motory 1,9tdi ;-D
Ted uz vetsinu zapornych a posmevacnych prizpeku chapu
Dacia už chystá něco podobného, ovšem s technikou od Nissanu za 1/2 ceny.
Tak to bude mit polovicni hodnotu. Vyspelou techniku VW nebo Skody nemohu srovnavat s asijskou od Nisanu.
A politikem roku 2010 Jiří Paroubek to by tak odpovídalo.
Mno, především bych jako bernou minci bral úspěch/neúspěch v celoevropské soutěži. O těch předplacených českých, si myslím svoje. Dokonce i o novinářích co řeknou "a proto se motorističtí novináři rozhodli založit vlastní soutěž.
Vadilo jim především rozčlenění vozů do více kategorií a
spolurozhodování laické veřejnosti."... Co dodat?
Co dodat? Že do toho nějaká veřejnost nemá co kecat!
Diskuze u skodovky opet nezklamala, je plna lidi, co maji potrebu ji pohanet a potrebu vsem sdelit, co maji oni za vuz;-D
jestli Yeti uzrel jaka zruda je ponem pojmenovana,tak mu hruzou slezla srst