na který bohužel prací v Čechách nikdy nevydělám. Štastnějším poctivcům ho přeju jako máloco jiného.
NISSAN GT-R je o milion levnější,takže pokud na to člověk má/což není můj případ/ a není porschefil,tak není co řešit.Japonské sporťáky jsou skvělé a daleko levnější než evropské a po projíždce v takovém EVU 8,vám bude nějaká horší kvalita interiéru ukradená.
Obavam se, ze srovnavate nesrovnatelne. Pred tremi lety jsem po vyzkouseni mnoha automobilu ruznych znacek vymenil svuj G35 (Infiniti/luxusni verze tehdejsiho Nissanu 35Z) za Porsche 911/C2 typ 997 a zatim jsem toho nelitoval.
Duvody byly a jsou nasledujici:
Dynamika jizdy japoncu je nesoumeritelna. GT-R (tehda jeste nebylo) je velice vykonne a take velice obezni. G35 VQ motor slo samozrejme kompresorovat (viz Steve Millen nebo Nismo website) ale i tak porad jednate s hlucnym a traslavym vidlicovym sestivalcem - samozrejme velice rychlym sestivalcem, ale to Vam nesmi vadit urcita hrubost vysledneho produktu.
911/C2S byl samozrejme uvazen a v mem praktickem hodnoceni ziskal druhe misto. Nelibila se mne vyssi cena pri prakticky stejnem vykonu (997 ve vsech nezavislych testech dosahuji stovky v nizkych frakcich 4 sekund a to bez rozdilu jestli jsou S ci nikoliv), a verze s pohonem ctryr kol je vzdy o neco po malejsi) a hrubsi jizda na devatenactkach kolech. Ctryrkolky jsou zbytecne tezke, targa ma tezkou strechu, turbo stoji jako dve C2 a je obezni a ten, kdo zkusil GT3 za deste vi velice dobre, o cem pisi. 911C2 je lehka, v 997 verzi dostatecne rychla (merene stovky 4.1-4.5 sec. - svoji takhle "nedru", podivejte se treba na testy caranddriver.com), lehounka, jezdi dobre i na horsi silnici, v zimne na blizzakach ci nokianech dobre ovladatelna.
A pokud Vam nevadi trochu ojeta, muzete koupit dva roky starou v Porsche prodejne za zhruba 60 tisic dolaru. A budete vlastnit legendu vytvorenou clovekem, ktery se v Cechah narodil a vystudoval.
A kolik beden piva se vejde do zavazadlového prostoru?
Ked uz pridavate cudzie videa z youtube, aspon sa uistite, ze ide o dobry model. Americky Edmunds testuje GT3 pred faceliftom, vy vsak pisete o novej GT3. A ochranny ram za zadnymi sedadlami? To bol asi len preklep, to Vam odpustam...