Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Točené radši doma než v hospodě. Domácí pípy a vinotéky jdou po covidu na dračku


Čerstvě natočené pivo. | foto: Luděk Peřina, MAFRA

Premium
Domácí pípy a vinotéky jdou na dračku. Lidé si během pandemie odvykli chodit do restaurací a část se jich ani s koncem lockdownu nevrátila. Do zařízení pro popíjení v soukromí jsou ochotni investovat kolem deseti tisíc korun.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Lidé nechodí tolik na pivo a jídlo si berou s sebou, všímají si hospodští. Může za to několik věcí

Ani měsíce po skončení lockdownu se Češi nevracejí v plném počtu do hospod. Příčinou je strach z nákazy koronavirem, ale i postupné zdražování. Pandemie nahrála domácímu popíjení. Lahvové či pivo z plechu se ale lidem brzy omrzely. Bylo tedy nutné domácnosti na novou situaci vybavit lépe. Konzumenti proto doslova skupují výčepní zařízení, ale také třeba domácí vinotéky. Prodejci sledují největší poptávku po tomto zboží za posledních pět let. Také je však už zasáhly pandemické prodlevy v dodávkách.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...