Uz se to prodava treba v Internetovem obchode viz odkaz:
Mate-li tedy zbytecnych 165000Kc rovnou nebo aspon 33000Kc na platbu hned a zbytek na splatky, staci vlozit do kosiku, objednat a pak si jej muzete osobne vyzvednout. Podle vypisu na strance maji aktualne na sklade 12 kusu. Takze staci jen objednat.
Kontakt viz odkaz:
Pro ovzduší je to vyborná věc.Eště by se mělo važně zamýšlet nad parkovištemi. Třebaz do podzemi.
Nejsem si jistý - v současných trendech energetické politiky EU jde prakticky o vůz poháněný hnědým uhlím - problém znečištení se neřeší - jen se přenáší jinam.
Dalším problémem je použití slačeného vzduchu - jeho pořízení doposud rozhodně nepatří k nejlevnějším a nejekonomičtějším technologiím.
Pohon na stlacene vetry je stary jako lidstvo samo je na case na ne jezdit.
První kontrolní otázka: jaké emise má trolejbus? Odpověď: nulové! Na žádnou elektrárnu jsem se neptal!
Druhá kontrolní otázka: Vzniká při plnění pračky teplou vodou úspora elektříny? Odpověď: ano, protože bojler je na plyn!
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009030801" target="_blank" rel="nofollow">http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009030801
PĚK/ný dEN%-(¨?.
Asi bych to viděl tak nějak podobně. Prostě zase záchrana a spása lidstva....
Kdyz se neda vrit ratingovkam, novinam i technikum .. Zavreni v pasti svejch lzi jde falesnej modrej sen pomalu do prdele...
dnu i přes šrotovné a odpisy DPH. Lidé totiž čekají na nová auta, auta co nesmrdí, mají poloviční provozní náklady a jsou podstatně lacinější.
Osobně mám skutečně dojem, že je nekonečně hloupé si kopit příšernou Fabii, když na těch 10km do marketu mohu jezdit na 4kolce za 1/4 cenu. Asi tak.
Pokud vim MDI a vubec tento 'vzduchovy motor' s lomenou hrideli byl patentovan tim francouzem uz pomerne davno. Vyhody jsou jasne 1) zaporne emise 2) velmi levny provoz. Celkem spolehlive by mely drtit nevyhody, kterymi jsou zejmena kratky dojezd, nizka max. rychlost ci netradicni konstrukce vozu (nizka hmotnost/bezpecnost, maly komfort atd.). Proc se tyto vozy masove neujaly? Bude v tom zrejme nejaky zadrhel. Troufam si tipnout, ze spociva prave v tech parametrech, kere jsou budto smyslene nebo namerene v nejakem idealnim pripade a v realu vypadaji uplne jinak.
Ještě jednou se zkuste zamyslet nad body 1 a 2
Vse uz jsem vymyslel, jen zbyva nekolik detailu. Vsichni vime, ze kdyz vystrcime ruku z okna automobilu, ze tam je poradny vitr. Coz takhle pouzit vetrnik na vyrobu energie z tohoto vetru a pohanet touto zdarma ziskanou energii kola automobilu. Zde zduraznuji to kouzelne slovicko zdarma, protoze vsichni vime, jaky tam venku je vitr. Problem vidim v tom, ze kdyz se to vetrem pohanene auto rozjede, tak jede tak desne rychle, ze bude obtizne jej zastavit. Takze uz jen tento drobny problem mi zbyva vyresit a budu jezdit zadarmo.
Je to mysleno uplne vazne. Predstavte si, ze by se to moje auto na vitr jednou rozjelo a jelo cim dal tim rychleji a rychleji a ja bych nebyl shcopen to zastavit. To by byla hrozna situace, misty tedy az priserna.
Pani technici. Misto tvrzeni, ze to nende, se spis zamyslete na moznosti pouziti. Ja tvrdim, ze pouziti nekde ve skladu mozne je. Myslim to vazne. Jake mame moznosti. Vozitka na baterky a tento vynalez. Porovnejme celkove naklady na vozidlo na baterky a vozidlo na vzduch. Mozna to ma sve vyhody. Nebo si opravdu myslite, ze na nejaky novy napad se ma hned jen nadavat?
Nadavat ne. Ale overit si tvrzeni autora neni od veci. Obecne bych videl problemy v bezpecnosti (stlaceny vzduch na takhle velky tlak je potencialne dost nebezpecna bomba) a v ucinnosti (na 50% ucinnosti celeho cyklu akumulatoroveho vozitka se to asi stezi dohrabe). Vyhodne to muze byt jen tam, kde je k dispozici prakticky zdarma stlaceny vzduch nebo tam, kde hrozi nebezpeci vybuchu a tudiz jsou provozni naklady az druhoradym problemem. Pokud by se zapocetly naklady na stlacovani, je to proti elektrine nebo benzinu dost nevyhodne.
Veskere vypocty zde vychazeji z jedne premisy a to je neustale plne natlakovana nadrz, kde se neustale udrzuje pozadovany tlak. Ano, system v nadrzich muze byt rozdelen do sekci, ale vzhledem k tlaku, tak jednotlive sekce musi byt oddeleny a s poctem sekci se vyrazne zdvihne i hmotnost vozidla. Navic pri plneni valce vzduchem dojde k expanzi plynu a vyraznemu ochlazeni a ztrate energie. Takto navrzene auto ujede maximalne sedm az deset kilometru v optimalnim rezimu, jelikoz kazdy rozjezd a start bude velice energeticky narocny. Firma hleda asi potencionalni investory (blbce).
přesně, v Dnes jsem se dočetl, že je to bezvýznamná firmička. Ta to prodala indickému Tato, ale ta přes velké záměry nevyrobila ani kus. Prý je to určeno k pohybu po letišti. To je banalita, pár kousků. Prý ještě vývojáři pracují na detailech... asi komu to ještě prodat jak zajíce v pytli