Asi ne . Ale co se dá od ........ čekat jiného, že?
Na co si lámat hlavu zlepšováním Volkswagenů, když můžem ochudit Škodovky....z vedení velkých společností je mně nekdy fakt blujno :-(
Nic vám přece nebrání shromáždit dostatečný balík peněz , Škodovku od VW koupit a zamířit s jejím výrobním programem kam bude libo , třeba do teritoria MB S klasse nebo BMW 7er . Jinak můžete být koncernu VW vděční za to kam Škodou za dvacet let pozvedl, na pozici význačného člena koncernu s vlastním vývojovým centrem kde se odehrávají významné aktivity z hlediska celého koncernu a výsledky práce našich lidí využívají značky jako Lamborghini , Bentley nebo Audi . Po letech socialistického vedení totiž byla volba již jen dvou jiných cest , samostatná do neodvratného krachu a likvidace nebo pod taktovkou Renaultu jako montážní závod kde se měly , tehdy , montovat typy R 19 .
by zhebla na úbytě, jako zhebnul Trabant, Wartburg, Moskvič a Jawa motorky . . .
V cine , rusku,inidii nepotrbuji desnik v aute . Tam je skodovka namirena .
Skodovku omezovali Komanci ted zase nemci
on už někdo ty auta dovybaví, a možná ještě chytřeji a lépe, než by to udělala škodovka v režii VW. Jasně, VW MUSÍ BÝT LEPŠÍ!!! Fuj!
tak si kupte jiné auto a ne VW nebo Škodovku
a námezdní šimlové a dělníci skáčou jak majitel píská . . . Nemusí se to těm druhým líbit, ale to je asi tak vše co s tím můžou dělat . . . držet hubu a krok!
Ať si strčí VW do análu.Měl jsem ho jednou a stačí.Přední náprava během sto tisíc dvakrát na výměnu.
tak zisky z ní půjdou francouzskému vlastníku - aspoň u nás. A tak tvrzení, že peníze potřebují na renovaci vedení jsou jen blábolem, protože již dnes máme cenu vody jednu z nejvyšších v Evropě. Také proto je jen spotřeba třetinová o proti Německu, Rakousku a pod. Nejsme prostě pány ve svém domě! A tak je to se vším i třeba s průmyslem.