Kamiony musí přijet přesně na čas. A proto budou jezdit jenom v noci. Bože, to je logika
co tady novináři řeší za senzaci? Když táhnou světský, tak maj dvě maringotky, kolotoč a střelnici. Dohromady určitě víc než "autovlak"
PS ....... SLUŠNÉ VŠIMNÉ
určitě přijdou na své, když tak šikovně brání dopravě podobného materiálu po železnici...
Oproti vyhlášce jsou delší o pouhé 3 metry (Smart). Naopak je potřeba ocenit, že dva smerduté diesely nahradí jeden smrdutý diesel. Náklad bude velkmi lehký a velmi objemný, takže s hmotností není problém.
Hlavně je ale potřeba zdanit naftu alespoň tolik jako benzin a raději ještě více. Nízké zdanění nafty je diskriminace ekologičtějších benzinových aut!
Tak vo cem se tady pise kdyz jde jen o tri metri... Bude nejake nove znaceni kudy tyhle mini obludy muzou a kudy ne ?
zasrane kamiony akorat znecistuji ovzdusi a delaji lidem prblemy hluk a lidé musí dýchat vyfukove vzplodiny .........at jezdi tam kde nikdo nebydlí a přes města a obce jak vb tom ti lidi mají žít do prkýnka,,,,,fakt bych je strilel
Ano, také považuji silniční vlaky za dobrý nápad.
V LN soutěží o to, kdo napíše větší hovadinu? Tyhle "Obří vlaky" v ČR dávno jezdí a s ničením silnic nemají nic společného. Na přetěžování aut jsou specialisté uhlíři a pískaři.
naše silnice dimenzované? Už teď pod náporem kamionové dopravy dostávají zatraceně zabrat . Ptám se , nerozumím tomu.
na objemné kamiony naložené lehkým nákladem ano - jsou. Naopak nejsou dimenzované na přetížená nákladní auta vozící stavební materiál a zeminu a pod. na krátké vzdálenosti. U těch dochází k extrémnímu přetěžovaání a vysokému tlaku jednotlivých náparav na vozovku. Ne tak u kamionů.
Nikdy nebylo v okolí Olomouce tolik obřích skladů a další se mají stavět. Pohled na takovou krajinu je příšerný. Raději kamion větší než stodola než nevzhledné skladové haly.
Středočeši jsou štikou v rybníce. Jen houšť a větší kapky. Co dělat v zemi, jejíž občané neumí víc než stát u pásu.