Jsem zvědav, jdo si ty testovací vozy za cenu 333 kKč koupí. A nebo je budou zaměstnancům rozdávat na splátky ?
Přišli jsme o kus krajiny a někteří Korejci se tady chovají jako prasátka (od silnic, přes chrchlání v hospodách po povýšené chování u holiče).
Je to jen montovna, čas ukáže více.
Je to stejná "montovna" jako je v Mladé Boleslavi a v Kolíně a ve Vrchlabí a nyní v Nošovicích (dohromady však VÝRAZNĚ českou ekonomiku ovlivňují "posouvají"). Maličký státeček jakým česko je, by měl za takovouto obří investici (nebo za jakoukoliv jinou) děkovat Vždyť to je (víceméně) opravdu JEN a JEN ekonomické plus
Jindro, jakou pridanou hodnotu vytvaris, kdyz sedis doma na prdeli a jednou za mesic zbuzerujes najemniky a vyberes od nich najem? Ty jsi ale povedenej tovarnik:-)
Tak oni sotva začnou,
už jim vozy sjíždí z pásů....
Tak proč ti osli nevyrábějí kolová vozidla,
když pásáky neuměj?
Proč by Osli měli vyrábět kolová vozidla? Co je to za pitomost!
Hýky, hýk
Automobilová skupina Hyundai-Kia Automotive Group pronikla do první pětky největších automobilových výrobců. Stalo se tak na základě výsledků Automotive News 2008 Global Data Book.
Pořadí dle prodejů v.r. 2007
1. Toyota 9 366 000
2. GM 8 902 252
3. Volkswagen 6 191 618 4. Ford 5 964 000 5. Hyundai-Kia 3 961 629 Takže tvrdit něco o 250 tisících vozů vyrobených firmou Hyundai se dá, ale pouze na serverech typu novinky.cz
A "bonusem" k těmto číslům jest, že GM a Ford se dlouhodobě ve finančních potížích "potácí" Takže v čele "nezničitelná" Toyota zůstává a za ní s ne až tak velkým rozdílem mezi sebou "nečekaní" soupeři o stříbrné a bronzové medaile VW x Hyundai zůstávají
No jo, ano, je to k "nevíře", ale mezi "zdravými" automobilkami je Hyundai 3. "nej-" na světě
Těch Hovnodayů můžou vyrobit i na milióny, ovšem otázkou zůstává, kdo si tento zgarb bude kupovat? A ještě něco: kupuje-li si dneska někdo auto, tak uvažuje o tom, zda to auto jako ojetinu lze pak taky dobře prodat - u tohoto korejského "zázraku" jsem ovšem na pochybách.
Vidím, že pán je expert. Asi jste dnes dopoledne provedl nějaké testy toho nového auta, že se o něm tak jadrně vyjadřujete? Opravdu, jak dnes kupujete např. pračku, tak se zajímáte, za kolik jí po nějaké době prodáte? A kdyby to byl americký zázrak, tak byste na pochybách nebyl? Co věta, to perla.
více exhalací v ovzduší , dražší cenu elektrické energie , zasviněné řeky jedy a zplodinami , zničené a narvané silnice kamiony , zvýšení cen plynu a pohonných hmot a několik tisíc korejských grázlů s jejich narkomafií .
Krom toho ,že jistě tento hnus nebude platit daně nejméně 10 let a potom to zabalí a šup na Bělorusko k Lukašenkovi .
Debilní vlády , debilní stát , životní úroveň pod tlustým korejcem . Hlavně , že nejvyšší šíditel hjundaje je kriminálník - to sedí , ve vztahu k naší vládě .
Zatím tady vidím jednoho debilního přispěvatele.Samozřejmě pokud nebudeme dělat nic nebo ještě lépe umřeme, nezatížíme životní prostředí vůbec. A tu myšlenku s korejskou narkomafií trochu rozveďte, to slyším poprvé.
Ovšem vám by se nejspíš víc líbílo těch 7 divů socialismu: 1) Nikdo není nezaměstnaný. 2) Přestože nikdo není nezaměstnaný, nikdo nic nedělá. 3) Přestože nikdo nic nedělá, plní se plán. 4) Přestože se plán plní, nikde nic není. 5) Přestože nikde nic není, všechno se dá sehnat. 6) Přestože se všechno dá sehnat, všude se krade. 7) Přestože se všude krade, nikde nic nechybí.
Ovšem musím jedním dechem dodat, že v době onoho socialismu jsme sice měli nízkou produktivitu a méně aut, ale zato např. v Plzni se dýchalo mnohem hůř něž dnes - ona ta auta strašně čoudila a Škodovka (továrna, tehdy "Škodovy závody V.I. Lenina") taky. Jo a Krušné hory pomalu umíraly kvůli kyselým dešťům.
A že by byli Korejci tak pitomí a šli ke komančskému diktátorovi, který jim fabriku znárodní (pro ty mladší, tak se říkalo velkým krádežím ze strany státu).
Firma se sem dostala sama, jestli je u moci pepík z leva či josef z prava je jí úplně jedno Prostě došla k tomu, že tady a teď je to pro ní výhodné (snad jen ta koruna kdyby se v euro proměnila...)
Jinak je DOBŘE, že zde další taková velká firma začíná, pomůže to číslíčkům v ekonomice a (pravděpodobně) to naruší dominantní postavení octavia a její nesmyslné ceny (což už se trošičku stalo ). Takže velká továrna Hyundai v česku - ANO, ze všech úhlů pohledu ANO
Římane, měl by jsi sedět doma na zadku a poslat tam Urbana. To ti Vámi tak nenávidění socani sem tuhle firmu dostali...