by si firmy měly své zaměstnance důkladně vybírat. Ono je sice hezké že každý chce práci, ale málokdo chce pracovat...
Firmy často řeší "jak motivovat zaměstnance", což je záplata faktu, že zaměstnanci nemají k firmě vztah. Pokud by zaměstnanec firmu vzal za svou viz zmiňovaní baťovci, tak je většina motivace hotová. Zvyšováním platů, přidáváním benefitů si firmy "kupují" loajálnost a motivaci zaměstnanců. Ve chvíli, kdy už není co nebo z čeho přidávat, tak zaměstnanec motivaci ztrácí. Je však řada firem a organizací, kde jsou zaměstnanci pyšní na svou firmu, logo, na své spolupracovníky a přestože i zde jsou platy (a benefity=jiná forma platu) důležitým atributem spolupráce, tak rozhodně ne jediným natož hlavním.
Těšíme se na všechny motivované zaměstnance, kteří budou hrdě reprezentovat své logo a firmu na akci ČESKÉ SPORTOVNÍ FIREMNÍ HRY 2012 http://www.csfh.cz a rozhodně to nedělají pro nebo za peníze :-)
Hezký den
JKastner
Stačí jen trochu zalistovat v archivech knihoven,nebo se pozeptat starých lidí.Zaměstnance nejlépe motivuje plat!Zaměstnancem je každý pracovník firmy.Od zametače dvora po gen.ředitele.Jen dobře zaplacený zaměstnanec podává 100% výkon a je loajální ke své firmě.Šikanovaný a mizerně placený člověk vždy bude hledat jiné místo.Jen v době největší bídy rezignuje.Což ale velice snižuje zisky firmy.Tohle se kdysi psalo v učebnicích obch.akademie z r.1937,pod hlavičkou ,,Baťovské způsoby řízení".Proto se u fy.BAŤA všichni nazývali SPOLUPRACOVNÍKY!
Jasne at daji lidem vic penez a maji je motivovane. Koupi uz si sami co potrebujou.