v hlavní roli tepláková souprava, čepice a tenisky . . . .
Primě ve VKV už je to dávno. Všichni tam chodí s gelitkou z Lidlu.
A jestli tohle chce dělat i ČT, tak ať okamžitě zruší poplatky. Ono i tak je toho dost. A na to její vymlouvání na digitalizaci jim kaká Bobík. Kdyby se našel dobrý právník, tak jim ty poplatky vysvětlí. Platí se za to, že nebudem čumět na reklamu. Ma to máme kanály zdarma.
Že prachy doslova zabíjejí uměleckou tvorbu se dá přesvědčit už jen z neutěšeného stavu naší kinematografie. vládní svolení tuto vyprázdněnost jen posílí.Ještě,že je na co koukat aspoň z minulé tvorby.
Kůpte 10 nášlapných min za poloviční cenu!
Stejně nechápu proč všechny ty stávající reklamy neposkládají dohromady a neudělají z nich celovečerní film, byla by to bomba, museli by to ovšem podpořit ještě trochu reklamou.
Pokud to nebylo legální, tak kdo pokutoval tvůrce Účastníků zájezdu ? Byla tam velmi křečovitě vložena do každé třetí věty narážka na preparát pro podporu erekce. Ubohost, dali jsme 150 Kč za lístek do kina a poslouchali za své peníze skrytou reklamu.
Dnes už na reklamu nikdo nedá.VOLÍM TOP 09...je zbytečné i dávat prachy do volební kampaně, stejně si každý zvolí toho koho chce a nemůže jej nějaký plakátek zvyklat.
Kolik platí kalousek za propagaci? Vyplatí se práce z domova?
a podobné filmy. Dvouhodinová reklama na hotel, dům hraček... Přijde mi, že k takové reklamě se u nás společnosti dostávají zdarma, aniž by z toho měl film a divák prospěch. Resp., čs. filmy se dotují ze státních peněz. V českých poměrech se bavme o reklamě soukromého subjektu, kterou platí daňový poplatníci. Normální tunel.
Kdo teď zaplatí filmy pro děti? Bez product placementu by se nenatočil skoro ani jeden český film z poslední doby. Když to nebudou moct dávat do dětských filmů, dětský film u nás skončí.
Buď to nějak typicky česky obejdou, nebo se budou kupovat dětské filmy ze zahraničí a to může být nakonec pro naše děti mnohem lepší, než kdyby je ovlivňovali čeští filmaři. Skandinávie, Anglie, Austrálie, dokonce i ta Amerika, to je úplně jiná kategorie dětských filmů. Povedené výjimky tady sice byly, ale zatraceně málo.
Po přečtení několika existujících příspěvků jsem poznal, že komentátoři jsou jaksi mimo mísu.
Podívejte se na některý ze českých filmů z poslední doby. Auty jedné francouzské značky se v nich jen hemží. Nebo "Účastnící zájezdu", tam jsou "nenásilné" zmínky o jistém posilovači libida a to několikrát.
Nebo ze světa: Matrix, tam se používá legendární telefon lidově přezdívaný banán.
Vím pouze o jednom tvůrci, který si do svých filmů nechává vymýšlet fiktivní značky výrobků a tím je Q. Tarantino.
no, s tim Tarantinem... i kdyz "Le Big Mac" asi fakt neni product placement.