Majitel jednoho z poskytovatelů internetu na okrese má čtyři auta Tesla pro rodinu a několik dodávek pro montéry. Měnili mně v létě anténu na chalupě a dost na elektrododávky nadávali. V létě nemůžou používat klimatizaci a v zimě zase topit, protože by nikam nedojeli. Na podzim jim měli namontovat přídavné topení na naftu, aby nemrzli. Tož tak asi.
Spíš jestli do roku 2026 nezavřou krám, protože zelení MAŠÍBLi v Německu tlačí na pilu, ale třeba postavit páteřní VVN sever - jih do té doby nestihnou, nehledě, že může přestat foukat, už to tu jednou měli, za měsíc to budou dva roky. To najednou houfně roztápěli už odstavené uhelky + spouštěli naftové mobilní zdroje a najednou vůbec nevadilo, že jsou neekologické a fuj a vypouštějí oblaka CO2. No aby ne, když i ti nejzarytější ekolózi chtějí dobíjet mobily.
Já nejsem a priori odpůrce elektromobility, ale do firmy pro ježdění kolem komínu dostaneme za 200 000 dodávku Dacii, v elektrice malá dodávka bude stát 3x tolik.
Seriál "Jak jsme Číňanům předali světový trh s automobily a poslali vlastní ekonomiky do kopru" pokračuje.
V Cine jezdi pres 1,5 milionu elektromobilu a 450.000 elektrobusu. Od 1.1.2019 je povinna kvota novych aut 10% elektromobilu. Co placate za blbosti. Kdo ted zaspi, ten prohraje. Spalovak je zastaralej. Basta.
Jakou alternativu budu jako chalupář mít za velkou levnou Dacii Lodgy, do které naložím v létě kola, v zimě lyže pokaždé i s bagáží a labradorem?
Tady se pise o VW, tak nesrovnavejte s Dacii. Ovsem i Dacie uz planuje nejake EV, tak si musite pockat na low cost EV. Pokud budete ale porovnavat cenu nejake stare Dacie s novym EV, tak jste take vedle. Nejspis si budete muset pockat az bude v bazaru nejaka elektricka Dacia.
Ždímají Škodu a ještě vyhazují vyždímané peníze z okna. Skvělý nápad ...
Dnes zverejnila Tesla ceny Tesla 3 pro evropsky trh. Verze s dlouhym dojezdem a dva motory 57.900 €.
To se muzou v BMW a Mercedesu jit rovnou zastrelit.
Nevím jak to myslíte s tím střílením. Srovnatelný je bavorák řady 3 a ten je levnější o více jak třista tisíc než vámi udaná cena za Teslu. No a pokud jste nadšenec do té elektroniky jako je v Tesle tak vám to neberu, já radši řídím sám a ani navigaci nepotřebuji - mám oči a na silnici jsou směrové tabule. O svém názoru na zbytečnost další elektroniky se rozepisovat nebudu.
To už nebudu naživu, chválabohu. žít v takovém světě bych ani nechtěl. Zatím si dosytosti užiji svůj dvanáctiválec!
No vyhodit, 400 000 za totální šrot co je více v servisu než na silnici je vaše volba. Ale fakt, že spalovací motory jsou proti těm elektrickým nevýkonné, navíc se strmými křivkami výkon/točící moment nezmění ani tisíciválec.
Ceka to vsechny automobilky. Kovari se take museli preorientovat na auta kdyz konske povozy skoncily. Pokrok nejde zastavit. Para uz take neni moderni. Lidi budte radi. Elektrinu na rocni ujeti 10.000 km vyrobi mala FVE s plochou 10 m2. Straseni s nedostatkem elektriny uz davno netahne. Ropny sejkove uz davno investuji do elektromobility. Poslete sveho pumpare do duchodu.
Jenže ten pokrok není spontánní ale nucený a to mě na tom štve nejvíc to sociální inženýrství co ve Francii už naráží na odpor veřejnosti.