Pro zákazníky, kteří potřebují být širší, má německý úpravce velkou sadu tuningových dílů na druhou generaci německého SUV. Volkswagen Touareg dostane u JE Design vytažené blatníky, nástavce prahů a řadu nových panelů v okolí obou nárazníků. Chybět samozřejmě nesmí jiná mřížka chladiče. Pro obyčejný Touareg byl kit k dispozici už nějakou dobu, nyní si ho mohou objednat i majitelé paketu R-Line. Němci umí upravit také naftové pohonné jednotky Touaregu, a to včetně osmiválce 4.2 TDI.
Přestože úpravy karoserie - pokud samozřejmě vyhovují právě vašemu vkusu - jsou samy o sobě dost působivé, nabídka JE Design u nich zdaleka nekončí. Překvapit by vás neměla široká nabídka kol, čtveřice doporučených má 22 palců s pneumatikemi 295/30, nové oválné koncovky výfuku ani řada dalších detailů. Ti, kteří rádi vyčnívají, jistě ocení kabinu přečalouněnou Alcantarou.
Za úvahu jistě bude stát i snížení podvozku, nemálo toho totiž Němci ukryli pod kapotou. Kupovat si Touareg se zážehovým motorem v Evropě mnoho smyslu nedává, takže v Německu směřovali své úsilí k dieselům. Třílitrovému šestiválci přidají 45 koní (z 240 na 285 k).
Úpravený osmiválec 4.2 TDI je zajímavější už proto, že je zajímavější i pod kapotou standardního auta. Ani s 340 koni a 800 newtonmetry nepatří ke slabým, nicméně 410 koní a 930 newtonmetrů zní ještě o třídu lépe. Osmiválcový Volkswagen Touareg od JE Design zrychlí na stovku za 5,4 sekundy (standardně 5,8 s) a pojede místo 242 až 269 kilometrů v hodině. To vše může být vaše s roční zárukou na celé pohonné ústrojí, za příplatek dokonce dvouletou