jezdil s francouzskými auty a Škodovka je o třídu lepší a spolehlivější.
vlastní němci, takže ta tlačenka jejich produktů je zcela logická. Kvalita s frantíky je srovnatelná, ovšem evropské auto nesahá ani po kolena japonskému vozu. Jedinou šancí je to koupit, což se asi i stane.
Ty nevíš jak se to říká????
JAPONEC,AŽ NA KONEC....
http://news.autoroad.cz/ekonomika/35994-krize-jaka-krize-skoda-nestiha-vyrabet" target="_blank">http://news.autoroad.cz/ekonomika/35994-krize-jaka-krize-skoda-nestiha-vyrabet
ale o nekolik trid vyssi.
Me prijde neuveritelna hmotnost toho auta. Vsichni se snazi snizovat vahu a Rapid vazi o 1/4 tuny vic nez mnohem vetsi, lepsi a vybavenejsi Mazda 6 ?
To je snad lepsi, ze je tezsi, ne. Neni to tak moc osizene a v pripade havarie je vetsi sance, ze auto zdemoluje prekazku a ne prekazka auto.
a překonat české stereotypy. Ostatní značky jsou srovnatelné se zn. Škoda. Náklady na provoz, údržbu i pojištění taktéž. Za cenu jakékoliv škodovky se dá koupit ve stejné třídě vždy levnější a vybavenější auto.
To asi da. Ale radeji zaplatim vic a dam vydelat mistnim.
Číňané nabízejí všechno úplně nejlevněji......
Když do toho nezahrnu kvalitu, služby, atd... je to srovnání k ničemu.
no podle prvních informací je Rapid stejná šunka jako ti žabožrouti ... takže bude muset zlevnit.... ale na druhou stranu ... český trh je specifický a možná udělá své ...přeci jen to má znak škoda - a to je těch 70 navíc.
a tak také staví svoje auta. Většina českých řidičů dávala (po německém vzoru) dosud větší prostor razanci. Při výběru nezáleží tedy pouze na porovnání parametrů vozu, ale také na "filosofii" řidičů.
je na hov..... Schází servis, pojištění, výměny ND atd.
u velikosti kufru asi u toho pažouta.640 litrů?????????????????????????Při ještě menší délce auta než Rapid???????