ANO má pravdu, musíme okolo ostrovů postavit zeď a chránit se před migranty!
V GB se toho zřejmě bude hroutit víc, což se vymyká chápaní obou Nových a dalších probrexitových oslíků. Ale kam se podělo jejich radostné hýkaní?
Hodnoťme dopady Brexitu tak 5, 10 let poté, co k němu dojde. Dnes je to opravdu předčasné vy bečící ovce :-)
A co se týče automobilového průmyslu bude hůře a tipnu se, že bude jedním z hlavních spouštěčů hospodářské krize v Evropě. Trh je už tak dost nasycený a do toho stále další požadavky na zpřísňování emisních limitů a dalších omezení. To se promítne do cen a lidé budou méně kupovat.
Problém je v tom, že ekonomika Západu je založena na neustálém růstu a neumí se radovat z obyčejné stability. Plány počítají s expanzí, na to si firmy a občané půjčují a roste zadluženost.
Ekonomika začíná stagnovat.
Co přijde si netroufnu předvídat, kdybych to věděl tak na tom zbohatnu.
Ale krize chodí cyklicky, jen některé dokáží být devastující jako ta z roku 1929.
A pak poznáme důsledky své veliké závislosti právě na automobilovém průmyslu :-(
Není to snadné odtrhnout se od mafie, může to i velmi bolet, možné je i zranění s dlouhodobými následky, ale zcela určitě to stojí za to.
Každý je nahraditeľný ! Aj Veľká británia ! Dnes keď ide priemysel v EU na 70-75% svojej kapacity ? A konečne výroba aut v automobilkách speje k niečomu úplne inému ako je dnes : za 10 rokov bude udalosť , keď sa v automobilke na páse stretnú dvaja "živí" robotníci .
Automobilový průmysl v Británii opakovaně varuje - ovšem politikové to ignorují - že v případě vypadnutí Británie z EU bez dohody dojde k uzavírání automobilek a ke ztrátě tisíců pracovních příležitostí.
british steel to také zabalil...ale v poho, Farage je z toho vyseká...a britský človíček se rázem bude mít anolépe
Však i u nás se dočkáme. V Británii se hroutí autoprůmysl, v Německu začala stoupat nezaměstnanost a Šumava nezastavila nejen nájezdníky, ale nezastaví ani krizi, která je za dveřmi. Takže ten, co sázel všechno na výrobu aut, asi začne znova při hovoru prskat sliny kolem sebe jako před lety.
Takto dopadne i Ćesko svou nezdravou orientací na nejlevnější pracovní sílu široko daleko a k tomu mít choutky odejít z EU do vzduchoprázdna. Je třeba změnit fungování EU, nikoli z něho zbaběle odcházet.