Urcite. Vsichni strasne pospichame do Drazdan na sladky salam podivat se na zubatou Gertu.
nesmysl, brno ostrava potřebujeme
Jako vysokorychlostní tratě se většinou označují železnice s rychlostí 250 km/h. a výše. To tady z Drážďan do Ústí nad Labem nebude a také z Drážďan do Berlína se trať upravuje "jen" na 200 km/h., zatímco vlaky z Berlína do Mnichova se mohou prohánět rychlostí přes 300 km/h. A v údolí Labe máme ještě jednu ne až tak vytíženou trať přes Litoměřice. Co využít tu a nestavět tam třetí?
Když prioritou, tak vše kolem stavby, půjde podle německého stavebního zákona o liniových dopravních stavbách i v ČR. Který mě zde být přijat už v r.1990.
Nebo to půjde podle místních zvyklostí a bude do stavby kecat kde kdo ?
1km skoro miliarda ? To sa mi ľúúúbi ! Návratnosť 100 rokov ?
Keby to bola trať Berlín , Praha , Bratislava, Budapešť , Bukurešť, Sofia, Istambul tak poviem , že nad tým pán serizne rozmýšľali ! A oni chcú iba za 120 miliárd postaviť predmestkú električku do Drážďan.
Tak to se začne v roce 2071 a dokončeno bude v roce 2106.
Doufejme.
Kolik našinců potřebuje jezdit do Drážďan dvoustovkou ?
Případně kolikrát v životě ?
A jest spěchaj Němci na chlastačku do Prahy, tak ať letí letadlem.
Navíc to bude nakonec stát 4x tolik.