No jo, aby do toho britské Rudé právo nezamotalo brexit a klimatické změny. Ono tím hlavním důvodem bude především ignorace internetové konkurence.
Jakoze ma psat politicky korektne a zamlcovat pravdu?
Je potřeba se stále učit. Cestovní kancelář je průběžně na trhu a může se pružně přizpůsobovat. Na překážku ani nejsou fixní náklady. Budoucnost je v tom, že ji zkušenosti umožňují efektivně organizovat zájezdy do zajímavých destinací i individuální turistiku na zakázku. Mám s tím dobrou zkušenost. Jde o kvalitu a strategii řízení. Manažeři, a nejen v politice, se mohou snažit nějak si "koupit čas", ale pak příjde pád.
Je faktem, že chce-li někdo jet na prodloužený víkend do některého evropského města, či autem do "destinace chudých" Chorvatska, jsou cestovky celkem zbytečné. Hlavně pro ty, kteří vládnou alespoň trochu angličtinou.
Ve vzdálenějších destinacích už to tak jednoduché není. A pohovoříte-li tam s nějakým vedoucím pracovníkem hotelu, zjistíte, že 90% klientely získávají přes cestovky. Ono taky hotel s dvěstě a více pokoji by bez plánování dopředu a spolupráce s cestovkami velmi rychle zkrachoval.
Takže cestovky se o svůj osud obávat nemusí. Nezaspí-li dobu, jako ti Cookaři.
Chorvatsko už nějakou dobu není destinací chudých.
No... Nikdy jsem nepoužil služby žádné cestovky
Vše se dá dnes najít na internetu a levněji.
Především je to gigantománie, která přivedla tuto cestovku do krachu. Žádná škoda, raději menší a kreativní cestovky.
to chce hodně velkou dávku fantazie naroubovat "klimatickou krizi" i do článku o krachu CK
Dřív zase mohly za všechno čarodějnice :-) U Guardianu to nepřekvapí...