je vskutku úsměvná. Ono je sice hezké, že osobní vlakové soupravy ČD vyjíždějíci z Plzně směrem na Most (RegioJet či Shark) mají bezbariérové toalety. Jenže vlak v Plasích končí a dál se už jede autobusem. Nedovedu si však představit, jak vozíčkář přestupuje v Plasích do starých autobusů Karosa.
Do Mostu jezdí 843+943,které bezbariérový WC mají. Pokud není výluka (a za tu ČD nemohou),tak jezdí přímo,bez přestupu.
odjakživa problém ČD, nikdy by se nestaly předmětem jakési soutěže.
je potřeba více úředníků a prodloužit termíny.Nebo jich polovinu vyházet a zbylým za nesplnění úkolu dávat padáky?
Po trati Plzeň-Most jezdím dosti často, takže zdejší situaci dost dobře znám. Za neštěstí považuji skutečnost, že osobní vlaky předali krajům, zatímco rychlíkové spoje zůstaly u ČD. Kraje si pak z osobních vlaků udělaly příměstskou dopravu krajských měst. Většina vlaků vyjíždějících z Plzně směrem na Most nak končí v Plasích, pár jich jede až do Žihle. V ústeckém kraji pak osobní vlaky končí tuším v Podbořanech. Hranice mezi kraji tak nepřekročí žádný osobní vlak !!! Doplácejí na to tak obce poblíže hranic mezi kraji.
Z tohoto hlediska mi "záchodová bitva" o rychlíky na trati Plzeň-Most připadá naprosto marginální.
Mezi Žatcem a Žihlí už nejezdí žádné osobní vlaky. Díky "moudrému" rozhodnutí Ústeckého kraje. Což je pikantní když někdo od Plzně chce jet do Žlutic nebo na Rakovnicko. Místo pohodlného přestupu v Blatně musí vlakem, busem, vlakem.
Stejně s tím jezdí jenom Plzeňáci nebo Středočeši, tak proč by to platilo Ústí, že?
ve vlacích standard, takže stačí prostě nasadit německé vagóny.
Současné mot.jednotky na této trati je také mají.A potěš Pánbůh cestující,jestliže budou muset jezdit v muzeálních motorácích Arrivy.