Zaměstnanci firmu vyzvali, aby provedla změny, které by umožnily více práce z domova a aby zavedla příplatky za práci v rizikovém prostředí. Firma se brání, že většina ze zhruba 15 000 zaměstnanců, kteří mají na starost obsah, už z domova pracuje, a bude tak během pandemie pracovat i nadále.
Facebook není jediná firma, která se potýká se strachem zaměstnanců z fyzického návratu do práce. Na pracovní podmínky si v časech koronaviru stěžují i pracovníci ve skladech Amazonu a obavy vzbuzují ohniska nemoci i ve zpracovatelských společnostech a ve finančních firmách.
Vedení Facebooku doufalo, že práci manažerů obsahu nahradí umělá inteligence. K vyhledávání a odstraňování výroků šířících nenávist nebo obrázků zneužívaných dětí ale stále potřebuje lidi. Ti v dopise uvádějí, že je nyní chce přimět provádět tuto „toxickou“ práci na „horké půdě“ bez další podpory.